Aplicații software Managementul deșeurilor

În portofoliul de soluții software Softlead, există aplicații specializate în managementul activității din cadrul companiilor de colectare, transport și tratare a deșeurilor, ce prezintă o interfață prietenoasă și accesibilă oricărui utilizator. Aplicațiile sunt personalizate fluxului de activități specific colectării deșeurilor.
Servicii

Ecommerce B2B

  • Aplicație recomandată

Dezvoltare platforma magazin online B2B multi-currency, multi-language, multi-site pentru vanzare catre persoane juridice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

SaaS-ESG Copilot Platform-CSRD

  • Aplicație recomandată

Platforma simplifică gestionarea sustenabilității și reduce complexitatea proceselor de colectare a datelor, raportare și auditare, sprijinind companiile și consultanții să se alinieze cu principalele cadre și reglementări internaționale... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

iBis TMS

  • Aplicație recomandată

iBis TMS (Transportation Management System) este o soluție software modernă și modulară pentru managementul transporturilor, proiectată să optimizeze fluxurile logistice și să îmbunătățească eficiența operațională. Integrând... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

CrossBuy

  • Aplicație recomandată

Platformă digitală dedicată optimizării proceselor de achiziții pentru companii

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

TCN Operator

  • Aplicație recomandată

TCN Operator este o platformă unificată de software pentru contact center care integrează toate funcțiile critice într-o singură soluție cloud.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 100 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Managementul deșeurilor?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

HubSpot CRM

  • Aplicație recomandată

HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

eCommerce B2C

  • Aplicație recomandată

Magazin online B2C care facilitează vânzările directe între afaceri și consumatorii finali si consumatorii directi. Aceasta include funcționalități esențiale pentru gestionarea unui magazin online, cum ar fi catalogul de produse,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

iBis WMS

  • Aplicație recomandată

iBis WMS este o aplicație avansată de tip Warehouse Management System, dedicată gestionării eficiente a activităților din depozit. Soluția oferă vizibilitate în timp real, trasabilitate completă și automatizarea proceselor logistice,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Timeqode CRM

  • Aplicație recomandată

Solutia completa de CRM pentru administrarea oportunitatilor de vanzare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 200 €

MedAsist

  • Aplicație recomandată

MedAsist este o soluție completă dedicată profesioniștilor din domeniul sănătății, oferind un instrument eficient de gestionare a fluxului de lucru în cabinete individuale, clinici medicale mici și medii, precum și în rețele cu multiple... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial