Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Managementul deșeurilor?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
SocrateBI este o soluţie de business intelligence de ultimă generaţie ce se adresează companiilor de orice mărime care doresc să aibă un sistem integrat de raportare, analiză şi notificare.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!SocrateERP este o soluție modernă marca BITSoftware, care include funcționalități complete de gestiune economică și raportare, pentru firme care activează în diferite domenii.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
Aplicatie intuitiva de avansuri si deconturi prin care pot fi automatizate procesele interne de avansuri, respectiv deconturi
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10 €
Aplicatie mobila pentru realizarea cererilor de achizitii si comenzilor de cumparare
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Entersoft Mobile® Sales Force Automation, SFA creste eficacitatea fortei de vanzari a unei companiei prin acces la informatii in timp real si scurtarea procesului de vanzare. Specialistii in vanzari se pot bucura de o... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 15.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Aplicatie mobila pentru santiere unde se pot monitoriza comenzile de materiale/manopera/utilaje si unde se realizeaza raportarea consumurilor/lucrarilor executate + pontaj
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 1.000 €
Platformă de automatizare a proceselor digitale
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Găzduiți, gestionați și colaborați la codul sursă cu Bitbucket, o platformă populară de găzduire Git. Controlul versiunii, gestionarea codului și colaborarea devin simple și eficiente cu Bitbucket.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.000 €