Aplicații software Farmacii

Aplicațiile software dedicate farmaciilor sunt soluții complete care gestionează activitatea, conform normelor CNAS, prin instrumente de raportare, de actualizare a datelor, de optimizare a comenzilor, de management al furnizorilor și al stocurilor sau de facturare.
Servicii

Găzduiți, gestionați și colaborați la codul sursă cu Bitbucket, o platformă populară de găzduire Git. Controlul versiunii, gestionarea codului și colaborarea devin simple și eficiente cu Bitbucket.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Partenerul dumneavoastră de încredere pentru gestionarea schimbului de date electronic (EDI)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Solutie software ERP facuta de oameni din productie pentru productie

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Platforma Low Code pentru dezvoltarea solutiilor personalizate

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Aprobare-Facturi.ro este platforma care eficientizează procesul de aprobare a facturilor, digitalizarea avizelor și verificarea automată a prețurilor din facturi cu documentele justificative. Platforma asigură astfel economisirea a până... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Farmacii?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Acesta este un sistem CRM (Customer Relationship Management) bazat pe cloud, conceput pentru a ajuta organizațiile să-și gestioneze procesele de vânzări și relațiile cu clienții.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

6-12 luni

Costuri

Costuri

de la 18.000 €

SICO ERP&CRM este un produs informatic de tip „client-server”,  din clasa   de aplicații  „ERP

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Soft de masurare a conversiilor telefonice din orice sursa de trafic.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 39 €

Mantis Logistics Suite Vision (LVS), este o suita integrată de solutii si sisteme de software WMS / Logistica pentru Supply Chain Execution. Design-ul platformei LVS reprezintă un mare salt al

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Bunnyshell este un tool de automatizare de procese devops de la creare de servere pe mai multe clouduri (aws, azure, digital ocean) si administrare dintr-o singura platforma, la provizionare si zero downtime deployments. 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 7 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial