Aplicații software Farmacii

Aplicațiile software dedicate farmaciilor sunt soluții complete care gestionează activitatea, conform normelor CNAS, prin instrumente de raportare, de actualizare a datelor, de optimizare a comenzilor, de management al furnizorilor și al stocurilor sau de facturare.
Servicii

Optimizează activitatea departamentului Achiziții atât din punct de vedere operațional, cât și la nivel decizional.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.200 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Este modulul destinat managementului operațional al proiectelor de construcții având ca obiective urmărirea termenelor și costurilor de realizare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.200 €

Este un instrument ce oferă predictibilitate și siguranța operațiunilor financiare zilnice.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.200 €

Administrezi în timp real o mulțime de date despre clienții tăi pentru a crea politici de discount adaptabile dinamic și liste de prețuri personalizate in valute multiple.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.200 €

Este soluția software pentru managementul mijloacelor fixe deținute de o entitate juridică, este modulul care asigură o gestionare eficientă a activelor pe întreg ciclul de viață operațional.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Farmacii?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Este o platformă e-commerce de vânzări business-to-business și/sau business-to-client pentru promovarea afacerii tale. Poți construi un magazin B2B și/sau B2C performant pentru a maximiza creșterea portfoliului tău de clienți.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Optimizează procesul de arhivare și management al documentelor, utilizând tehnologii avansate de AI și OCR.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Este modulul destinat managementului operațional al producției având ca obiective urmărirea și controlul calității, cantității, termenelor și costurilor de realizare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Este instrumentul necesar gestionării proiectelor în diversele etape din ciclul de viață al acestora, permite abordarea, rezolvarea și interpretarea unor probleme specifice managementului proiectelor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.500 €

Optimizează întreaga activitate a departamentului Resurse Umane prin eliminarea sarcinilor repetitive și automatizarea diverselor activități ale fluxului de lucru.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial