Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
ASIS ERP este cea mai modernă şi customizabilă soluţie informatică integrată, 100% online, destinată managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării și simplificării proceselor de business.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare
Perioada de implementare
3-6 luni
Costuri
de la 70.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!SocrateERP este o soluție modernă marca BITSoftware, care include funcționalități complete de gestiune economică și raportare, pentru firme care activează în diferite domenii.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
Optimizează activitatea departamentului Achiziții atât din punct de vedere operațional, cât și la nivel decizional.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.200 €
Este modulul destinat managementului operațional al proiectelor de construcții având ca obiective urmărirea termenelor și costurilor de realizare.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.200 €
Este un instrument ce oferă predictibilitate și siguranța operațiunilor financiare zilnice.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.200 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Administrezi în timp real o mulțime de date despre clienții tăi pentru a crea politici de discount adaptabile dinamic și liste de prețuri personalizate in valute multiple.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.200 €
Este soluția software pentru managementul mijloacelor fixe deținute de o entitate juridică, este modulul care asigură o gestionare eficientă a activelor pe întreg ciclul de viață operațional.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Este o platformă e-commerce de vânzări business-to-business și/sau business-to-client pentru promovarea afacerii tale. Poți construi un magazin B2B și/sau B2C performant pentru a maximiza creșterea portfoliului tău de clienți.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Optimizează procesul de arhivare și management al documentelor, utilizând tehnologii avansate de AI și OCR.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Este modulul destinat managementului operațional al producției având ca obiective urmărirea și controlul calității, cantității, termenelor și costurilor de realizare.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €