Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Extended este o platforma eCommerce automatizata care faciliteaza relatia Magazinului Online cu clientii, prin... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Bento Grânar simplifică și automatizează operațiile de depozitare și gestiune a stocurilor de cereale în silozuri. Produsul urmărește într-un mod simplu și intuitiv procesele specifice de recepție, laborator, gradare,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Forcepoint recunoaşte angajaţii tăi ca prima linie de apărare în faţa atacurilor cibernetice curente, protejând datele de pe sistemele fixe, din rețea, dispozitive mobile, cloud sau baze de date. •... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Trans Sped oferă solutii de transformare digitală, fintech, digitizare și automatizare procese, precum și soluții bazate pe certificatele digitale de semnături electronice calificate, avansate și simple, mărci temporale calificate, sigilii... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Deschiderea noastră către adoptarea de tehnologii menite dezvoltării de ultimă generație, stabile, scalabile și ușor de întreținut, ne califică în topul specialistilor în domeniu. În completare, experiența solidă, de peste 50 de ani... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Sign Tech – Semnarea și marcarea facturilor electronice   Toate organizațiile de dimensiuni rezonabile gestionează o mulțime de documente, spre exemplu, facturi. Facturarea clasică (pe hârtie) are costuri... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie

Book&Meet este o soluție software de rezervare a sălilor de ședință ce face ușor de gestionat sălile de ședință și resursele aferente (videoproiector, tablă, microfon, soluție videoconferință, flipchart etc.) și să rezerve o... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

• Asigură datele sensibile faţă de atacuri externe sau ameninţări interne – Pentru a fi pregatit în faţa atacurilor interne sau externe, este vitală monitorizarea comunicaţiilor electronice. •... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4 €

Aplicația noastră de integrare este capabilă să automatizeze procesul de generare a facturilor și de înregistrare a plăților în sistemul de facturare, pentru magazine online Shopify.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Module Incluse : Contabilitate, Vanzari, Achizitii, Gestiune, Mijloace Fixe, Productie, Resurse Umane, Administrare Aplicatie.  Module Optionale :  -Integrare E-Commerce  -Business Intelligence 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial