Aplicații software Cercetare

Aplicațiile software de cercetare au rolul de a identifica și de a capta rapid, eficient și în mod integrat informații online, distribuite în mai multe surse și canale digitale.
Servicii

Derularea contractelor implică adesea complexitate, ineficiență și costuri semnificative. Indiferent dacă finalizezi un acord major cu un client sau achiziționezi consumabile esențiale pentru afacerea ta, Docusign CLM simplifică procesul,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Solutie completa ERP Microsoft

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

4.75/5 (3 recenzii)

Mirro este o soluție completă de performance management & HR, cu o interfață intuitivă și prietenoasă, ce poate fi accesată direct din browser și nu necesită instalare. In plus, avem cel mai rapid proces de onboarding si cel mai mic cost... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 79 €

ASIS ERP este cea mai modernă şi customizabilă soluţie informatică integrată, 100% online, destinată managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării și simplificării proceselor de business.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 70.000 €

Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Cercetare?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 495 €

GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 495 €

Sistem pentru managementul depozitelor (Warehouse Management Systems) cu funcționalități avansate de mobilitate și automatizare., dezvoltat de compania românească NEXT iSolutions. Funcționează cu diverse modele de telefoane inteligente și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 7.500 €

ChatSGDE este o soluție software bazată pe inteligență artificială, concepută pentru a îmbunătăți colaborarea și gestionarea informațiilor în organizații. Platforma integrează un sistem AI avansat, bazat pe ChatGPT, care ajută... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 995 €

MeMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial