Aplicații software Asigurări

Create pentru a oferi flexibilitate și pentru a ajuta gestionarea eficientă a activității brokerilor, aplicațiile software dedicate companiilor de asigurare răspund provocării de gestionare a fluxurilor de lucru interne și a comunicării cu fiecare client, managementul documentelor (dosare de daună, contracte, procese verbale, borderouri, facturi etc.), gestionarea comisioanelor, managementul notificărilor/înștiințărilor de plată, contabilitate, facturare, raportare.
Servicii

Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Găzduiți, gestionați și colaborați la codul sursă cu Bitbucket, o platformă populară de găzduire Git. Controlul versiunii, gestionarea codului și colaborarea devin simple și eficiente cu Bitbucket.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Partenerul dumneavoastră de încredere pentru gestionarea schimbului de date electronic (EDI)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Solutie software ERP facuta de oameni din productie pentru productie

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Asigurări?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Platforma Low Code pentru dezvoltarea solutiilor personalizate

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Aprobare-Facturi.ro este platforma care eficientizează procesul de aprobare a facturilor, digitalizarea avizelor și verificarea automată a prețurilor din facturi cu documentele justificative. Platforma asigură astfel economisirea a până... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Acesta este un sistem CRM (Customer Relationship Management) bazat pe cloud, conceput pentru a ajuta organizațiile să-și gestioneze procesele de vânzări și relațiile cu clienții.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

6-12 luni

Costuri

Costuri

de la 18.000 €

SICO ERP&CRM este un produs informatic de tip „client-server”,  din clasa   de aplicații  „ERP

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Soft de masurare a conversiilor telefonice din orice sursa de trafic.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 39 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial