Soft Net Consulting şi Postis - parteneriat pentru a simplifica transformarea digitală a comerțului

06 Sep 2021

SoftNet Consulting, cel mai mare dezvoltator de servicii IT pentru afaceri din regiunea de vest a României și Postis, primul start-up LogTech din România anunță un parteneriat strategic pentru simplificarea transformării digitale a activităților de comerț.

Soft Net Consulting şi Postis - parteneriat pentru a simplifica transformarea digitală a comerțului

Prin acest parteneriat, retailerii din România și Europa Centrală și de Est beneficiază de integrarea end-to-end a sistemelor ERP, WMS, e-commerce oferite de Soft Net Consulting, cu platforma pentru automatizarea livrărilor dezvoltată de Postis. Aceştia vor putea automatiza operaţiunile de livrare şi vor avea la dispoziţie multiple soluţii de transport precum şi o reţea cu peste 2.000 de lockere şi puncte de preluare.

În urma integrării cu platforma Postis, soluția ASIS ERP va oferi funcţionalităţi complete pentru  eficientizarea activităţilor de comerț. Astfel, companiile care utilizează soluţia vor avea la dispoziţie multiple opțiuni de livrare prin accesul imediat la un catalog de peste 150 de soluții de transport ce includ curieri, livratori și transportatori specializați. Soluţiile de transport oferite de Postis au disponibilitate regională, națională, în Europa sau chiar la nivel global.  De asemenea, utilizatorii sistemului ASIS ERP vor avea acces la funcționalitatea eShop Delivery Widget prin care  pot să ofere clienților posibilitatea de a alege chiar la finalizarea coșului de cumpărături opțiunea de livrare expres, standard sau programată, precum şi alegerea locului livrării: adresa proprie, preluare din magazin sau de la peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare integrate cu Postis. Prin serviciul Postis Customer Engagement, comercianții pot oferi clienților informații în timp real despre stadiul livrării, prin SMS și e-mail, în timp ce Postis CX Tracker permite comercianților să afle care este percepția clienților lor cu privire la fiecare livrare, cu formulare integrate de rating, feedback şi NPS.

Parteneriatul cu Postis răspunde cerinţelor clienților noştri şi creşterii semnificative a comerţului online în România. Pentru a gestiona eficient volumul mare de comenzi, companiile au nevoie de un nivel superior de automatizare şi eficientă operaţională, care să genereze atât îmbunatăţirea relaţiilor cu clienţii cât şi reducerea costurilor. Integrarea cu Postis creşte bogăţia funcţională a sistemul ASiS ERP şi implicit valoarea primită de clienţi. Ne bucură asocierea a două companii vizionare şi oportunităţile de afaceri care se deschid", declară Dorin Andreica Director General Soft Net Consulting.

Noile funcționalități aduse de integrarea soluției ASIS ERP cu Platforma Postis se adresează atât clienților existenți ai Soft Net Consulting care au nevoie de extinderea proceselor de business administrate integrat către activitățile de distribuție și livrare, cât și clienților noi care doresc simplificarea infrastructurii IT și iau în considerare un ecosistem de aplicații holistic prin care sunt acoperite toate operațiunile necesare unui comerț online sau offline modern.

În funcție de obiectivele clienților, Soft Net Consulting poate personaliza fluxurile de date și procesele prin care acestea sunt utilizate, atât în activitățile operaționale, cât și în cele de control și raportare.

“Prin serviciile pe care le oferă, Postis ajută companiile din retail să devină mai bune în zona de distribuție și livrare și să transforme procesele de supply-chain în experiențe de client diferențiatoare. Credem că tehnologiile avansate trebuie să stea la baza oricărui business care dorește să se dezvolte pe termen lung, de aceea căutăm să facem serviciile noastre cât mai accesibile oricărei companii, mari sau mici deopotrivă. De aceea, ne bucură faptul că funcționalitățile noastre sunt acum disponibile clienților Soft Net Consulting și integrate în experiența intuitivă pe care ASIS ERP o oferă utilizatorilor săi,” afirmă Andrei Moldoveanu, Product Owner Postis

Integrarea celor două soluții este deja funcţională şi disponibilă comercial tuturor categoriilor de clienţi.

 

Cine suntem?

Suntem prezenți pe piața de consultanță privind soluțiile informatice de business din anul 1999. Anii de experiență se reflectă în peste 800 de implementări reușite pe diverse industrii, implementări care au generat bune practici în managementul proiectelor software, analiza proceselor și fluxurilor informaționale de afaceri.

Ne recomandă:

  • metodologia proprie de vânzare și implementare orientată spre client
  • echipa profesionistă de consultanți cu o experiență de peste 10 ani în domeniu
  • sistemul performant de suport tehnic
  • portofoliul diversificat de clienți
  • pachetul complet de soluții informatice care acoperă atât nevoile IMM-urilor, cât și așteptările marilor companii

Ce vă oferim?

Înțelegem bine procesele de business, vorbim pe limba contabililor, economiștilor și antreprenorilor și știm să transformăm nevoile clienților în cerințe și funcționalități ale sistemului informatic.

Pe lângă funcţionalităţile standard ale produselor software aflate în portofoliul nostru, programatorii din departamentul nostru de dezvoltare pot personaliza soluţia aleasă la specificul activităţii fiecărui client şi a fiecărei industrii. 
Prin soluţia personalizată şi livrată la cheie asigurăm rezolvarea tuturor cerinţelor clienţilor cuprinse în scopul şi obiectivele proiectului de implementare, cu implicarea utilizatorilor cheie în toate etapele critice, de la colectarea informaţiilor, la analiza proceselor şi fluxurilor şi definirea cerinţelor funcţionale, şi până la testarea funcţionalităţilor dezvoltate şi implementate. 

Ce vă asigurăm? 

Asigurăm sistem de suport post-implementare peste media industriei.
Cu o echipă dedicată de suport, oferim asistenţă tehnică online, prin portal, telefonic şi la fața locului pentru peste 400 de contracte active de service, asigurând update-uri, dezvoltări customizate şi răspunsuri prompte la sesizările şi problemele clienţilor apărute în utilizarea soluţiilor informatice. 
Canalele de acces la service şi suport sunt variate, disponibilitatea la aceste servicii este adaptată programului clientului, iar intervenţiile noastre sunt rapide şi eficiente, fiind rezolvate în funcţie de prioritatea şi urgenţa problemelor ridicate. 
Clienţii apreciază la consultanţii Soft Net Consulting flexibilitatea, adaptabilitatea şi disponibilitatea lor de comunicare, soluţiile clare oferite la problemele lor şi răspunsurile prompte şi precise. 

Ce avantaje vă aducem?

Avantajul competitiv pe care vi-l pot aduce aceste soluții informatice integrate în business-ul vostru constă atât în optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru și proceselor interne, cât și în desavârșirea relațiilor externe ale companiei cu clienții și partenerii de afaceri.

Mai exact, este vorba despre controlul deplin asupra afacerii, activității și rezultatelor acesteia, urmărirea comenzilor, costurilor și consumurilor, gestionarea eficientă a resurselor, creșterea performanței afacerii sau diminuarea volumului și timpului de muncă necesar pentru elaborarea rapoartelor și analizelor.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare