6 aplicații software recomandate companiilor ce au între 50-100 de angajați

14 martie 2021

Specialiștii recomandă ca în perioadele dificile, cum ar fi cele de recesiune sau de pandemie, obiectivele organizaționale să se concentreze în special asupra eficientizării resurselor interne și creșterii productivității.

6 aplicații software recomandate companiilor ce au între 50-100 de angajați

Omiterea informațiilor, a bugetelor sau a stocurilor, incapacitatea de a administra corect noile proceduri sau fluxuri de lucru pot fi aspecte care să pună obstacole suplimentare companiilor și care să le îndepărteze semnificativ de posibile creșteri sau chiar de obiectivul de supraviețuire.

De aceea, digitalizarea prin achiziția și implementarea aplicațiilor software este esențială și poate fi considerată adesea varianta inteligentă de alocare a bugetelor pentru a depăși momentele dificile.

Întrucât companiile cu 50-100 de angajați din domenii precum turism, Horeca, producție sau servicii sunt și cele care au nevoie de o organizare perfectă în momente de criză, fiind expuse riscurilor și erorilor, Softlead a creat o selecție a celor mai importante 10 soluții software recomandate. Desigur, alegerea aplicației trebuie să respecte nevoile fiecărei companii și specificul acesteia în raport cu cifra de afaceri, numărul de angajați, bugetul și resursele disponibile, obiectivele stabilite și problemele existente.

  1. Aplicații software de tip CRM

În perioade dificile, dar nu numai, managementul resurselor unei companii trebuie să fie gestionat eficient pentru a se păstra competitivitatea organizațională. Astfel, monitorizarea clienților, generarea rapoartelor cu privire la activitățile principale și secundare, tabloul de bord al portofoliului de clienți sau de furnizori sunt câteva dintre cele mai importante elemente pe care le oferă o aplicație de tip CRM.

  1. Aplicații de HR

Recesiunea poate schimba în mod complet paradigma de digitalizare a anumitor tipologii de companii, care, până în acest moment, nu aveau incluse în planurile de achiziții sau de bugetare soluții dedicate resurselor umane, iată că, de acum, lucrurile se vor schimba. Lucrul la distanță, de acasă sau din afara birourilor, necesită un plus de organizare și de o regândire a obiectivelor, accentul fiind pus mai mult pe optimizare, eficientizare și raportare decât era în anii anteriori.

  1. Soluțiile software de tip ERP

Considerate a fi cele mai complexe aplicații software din zona enterprise, aplicațiile software de tip ERP necesită o activitate completă de modelare a proceselor organizaționale și a factorilor care au indicat nevoia de implementare. Astfel, alegerea efecturării unei investiții considerabile în aplicații ERP în perioade de criză înseamnă eficientizarea resurselor exact în momentul propice. Iată cum poate fi crescută eficiența operațională:

  • Prin automatizarea și menținerea controlului asupra tranzacțiilor financiare și prin reducerea erorilor.
  • Prin acces rapid la informații financiare, la rapoarte și concluzii, toate fiind actualizate în timp real.
  • Prin reducerea costurilor (exemplu: renunțarea la documente printate).
  • Prin creșterea productivității angajaților.
  • Integrarea cu alte sisteme va conduce la situații actualizate, astfel încât deciziile care pot schimba direcția de funcționare a companiei pot fi luate în raport cu date exacte și concrete, rapid, fără termene depășite, ceea ce în situații de recesiune poate fi un avantaj considerabil.
  1. Gestiunea stocurilor

În business-uri care operează cu stocuri, exactitatea este cuvântul-cheie. Astfel, aplicațiile software dedicate necesită module de citire a codurilor de bare, integrare cu modele specifice de cântare, propuneri de stoc optim, rețetare (în special pentru industria Horeca), liste de prețuri, managementul centrelor de cost, integrare cu platforme de e-commerce (magazine online), toate acestea fiind integrate într-o singură aplicație.

  1. Aplicațiile software de tip BI

Business Intelligence (BI) sunt platforme inteligente de grafice interactiveinstrumente de analiză a datelor și rapoarte intuitive concepute pentru colectarea informațiilor, analiza activității și gestionarea datelor aferente operațiunilor de afaceri în timp real. Dintr-o astfel de platformă software, se pot genera rapoarte complexe pe o multitudine de date: cheltuieli, procese operaționale, resurse umane și client service. 

  1. Semnătura electronică

Lucrul la distanță, în afara birourilor, a dus la o adaptare continuă a companiilor, inclusiv de natură administrativă. Astfel, pentru a eficientiza fluxurile de semnare a documentelor de maximă urgență, semnătura electronică este esențială, fiind respectate, în același timp, siguranța beneficiarului. Semnătura electronică este reglementată prin lege de mai bine de 10 ani. Află mai multe depre costuri de aici!

Pentru a beneficia de consultanță gratuită în procesul de identificare a soluției software potrivite, companiile pot completa formularul de aici sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

SPS Internal - Aplicatie pentru eficientizarea activitatii companiei

Descoperă aplicația arrow_forward

SmartWe® este o platformă care sprijină echipa în activitatea de zi cu zi prin gestionarea fascinant de simplă a contactelor, stocarea centralizată a documentelor, calendarul echipei și gestionarea lead-urilor. Cu SmartWe, vă puteți...

Descoperă aplicația arrow_forward

🌐 𝐂𝐑𝐌 𝐀𝐌𝐂 - Platforma dedicată IMM-urilor din România. Sistemul te ajută să-ți gestionezi resursele, informațiile și timpul tău. Gestionezi clienții – furnizorii – ofertele – facturile și nu numai, toate...

Descoperă aplicația arrow_forward

Un sistem CRM în cloud, care oferă mai mult decât sales și client management. MiniCRM integrează în aceeași aplicație toate datele despre prospecți, clienți, responsabili, sarcini și proiecte de lucru. 

Descoperă aplicația arrow_forward

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Descoperă aplicația arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Descoperă aplicația arrow_forward

Articole IT&C similare
Softlead

Cum să identifici posibile obstacole în activitatea ta de producție?

Cele mai multe dintre activitățile complexe întâmpină în fluxul lor organizatoric și provocări sau obstacole. De cele mai multe ori, în industrii precum producția, acestea pot fi supravegheate sau chiar rezolvate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite. 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

100 de experți internaționali și locali, la cea de-a VI-a ediție Bucharest Tech Week

În săptămâna 14-19 iunie, Bucureștiul se transformă în capitala internațională a tehnologiei. 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum creștem performanța angajaților în perioade dificile?

Conform unor studii McKinsey, 80% dintre respondenți au indicat faptul că leadership-ul a acționat potrivit și proactiv în perioadele de criză anterioare. 

Citește articolul arrow_forward