Frisbo și SmartBill anunță un parteneriat pentru integrarea serviciilor automatizate de facturare, gestiune și efulfillment ale comercianților online

11 martie 2021

Magazinul oficial Xiaomi România este primul beneficiar al acestei colaborări

Frisbo și SmartBill anunță un parteneriat pentru integrarea serviciilor automatizate de facturare, gestiune și efulfillment ale comercianților online

Frisbo, platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, și SmartBill, cel mai folosit software de facturare și gestiune din România, au demarat colaborarea pentru a simplifica modul în care magazinele online își extind vânzările în noi piețe din Europa și pentru a-și gestiona cu mai multă ușurință operațiunile. 

Integrarea celor două platforme este o premieră pentru fiecare, deoarece SmartBill va fi  integrat pentru prima dată cu o soluție de efulfillment, iar Frisbo este la prima integrare cu un software financiar-contabil (ERP - Enterprise Resource Planning). 

Reprezentantul oficial al companiei producătoare de electronice Xiaomi va fi primul beneficiar al acestei colaborări, cu magazinul lor www.mi-home.ro

Prin cea mai răspândită rețea de fulfillment din Europa, Frisbo oferă magazinelor online potențial de extindere prin deschidere spre piețe noi, în prezent având active depozite în 6 țări, cu posibilitatea de a deservi 9 țări în regim de livrare a doua zi, prin partenerii săi de curierat. Până la sfârșitul anului 2021, Frisbo își propune să își extindă prezența în 12 piețe și să ofere next day delivery în 15 țări, acoperind astfel România, Ungaria, Polonia, Germania, Cehia, Austria, Slovacia, Belgia, Italia, Spania, Franța, Olanda, Portugalia, Moldova, Bulgaria. 

“Fulfillment automatizat înseamnă că putem să oferim un serviciu plug and play care este ușor de integrat cu principalele platforme de ecommerce și serviciile conexe acestora și care face posibilă extinderea facilă a magazinelor online în piețe multiple și pe diverse canale de vânzare. Am început anul 2021 cu integrarea SmartBill deoarece serviciul lor se aliniază perfect cu viziunea noastră, făcând parte dintr-o categorie nouă de integrări programate în decursul acestui an, prin intermediul cărora vrem să ușurăm și mai mult activitatea clienților noștri - un ERP performant care rezolvă problema emiterii, livrării și încasării de facturi online și a gestiunii stocurilor”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo. 

Cu aproape 14 ani de experiență, SmartBill se adresează companiilor care caută soluții pentru emiterea, livrarea și încasarea de facturi online, avize, proforme, chitanțe, precum și gestiunea stocurilor, a notelor de intrare-recepție (NIR), fișe, bonuri și rapoarte online. SmartBill este accesibil de pe orice dispozitiv conectat la Internet, de către oricâți utilizatori simultan, oferind clienților mobilitate și accesibilitate maximă, precum și siguranță sporită a datelor.

“Integrarea cu un partener care oferă servicii de fulfillment, de nivelul Frisbo, este unul dintre pașii importanți din misiunea SmartBill de a deveni o rețea și nu doar o platformă de sine stătătoare, o rețea care va automatiza numeroase procese ajutând direct la creșterea unei afaceri. Magazinele online care folosesc SmartBill au astfel rezolvată problema până la punctul vânzării, așa că am vrut să le oferim plus valoare printr-o soluție de încredere care să ducă mai departe procesul, prin onorarea cât mai ușoară a comenzilor. Parteneriatul cu Frisbo ne dă încrederea că putem să le oferim clienților noștri nu doar o soluție automatizată de fulfillment, ci și oportunitatea de extindere a vânzărilor, ei putând acum accesa piețe noi printr-un cost scalabil, fără nevoia prealabilă de cunoștințe logistice zonale”, a completat Mircea Căpățînă, cofondator SmartBill.
“Noi, ca Magazin Oficial Xiaomi – mi-home.ro oferim produse care îmbunătățesc viața, fie că vorbim despre telefoane ultra performante sau dispozitive inteligente pentru casă, acestea trebuie s ajungă la clienții noștri într-un timp cât mai scurt de la plasarea comenzii, iar clientul să se bucure de produsele noastre excepționale. De asemenea ne dorim ca întregul impact asupra mediului să fie minim, de aceea am optat pentru soluția oferită de Frisbo și Smart Bill, aceasta ridicându-se la nivelul exigențelor noastre. Soluția oferă un flux optim, atât din punct de vedere al operațiunilor cât și al emiterii documentelor. Acest parteneriat va oferi satisfacție clienților noștri și ne va ușura procesele interne, oferind trasabilitate asupra produselor, comenzilor și documentelor”, declară Tymoteusz Wisniowski - Administrator Mi-home.ro
Aplicații software recomandate

Esti freelancer? Atunci factureaza gratuit cu CIEL Facturare Free si redu costurile considerabil.

Citește tot arrow_forward

Peste 26.000 de firme garanteaza ca ati gasit cel mai apreciat program de facturare din Romania. Smart Bill va aduce beneficii uriase comparativ cu orice alt program de facturare, facturi tipiz...

Citește tot arrow_forward

EasyGest este un program de facturare si gestiune, ce permite urmarirea clientilor, facturarea, managementul comenzilor si gestiunea stocurilor din magazin.

Citește tot arrow_forward

Program complex de facturare. Facturi, chitante, avize, certificate de garantie si verificarea datelor tertilor prin conectarea live la Ministerul de Finante si VIES.

Citește tot arrow_forward

Solutia completa pentru facturare, gestiune stocuri si contabilitate primara ce permite gestionarea intr-o maniera facila a contabilitatii primare.

Citește tot arrow_forward

Program de facturare si gestiune stocuri online Facturis Online este un program complet de facturare si gestiune a unei firme, care corespunde intru-totul cerintelor pietei, fiind printre putinele programe care ofera optiunea de gestiune stoc...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

NETOPIA Payments investește în platforma SupplyBlockchain, soluția pentru evitarea pierderilor din lanțurile de distribuție și transport

NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, anunță investiția în startup-ul SupplyBlockchain, platformă B2B de tip SaaS (Software as a Service) care adaugă transparență în lanțurile logistice folosind tehnologia blockchain pentru a înregistra exact data și locația produselor fizice....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Noua soluție Bitdefender pentru acasă ține departe criminalitatea informatică, ajunsă la un nivel record

Producătorul global de soluții de securitate cibernetică Bitdefender a lansat suita de soluții de securitate informatică pentru acasă, capabilă să ofere utilizatorilor protecție și mai avansată în fața pericolelor de pe internet, ajunse la un nivel fără precedent pe durata pandemiei.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Romanian Software ofera servicii gratuite de resurse umane pentru companiile care produc echipamente impotriva COVID-19: masti si halate de protectie, izolete, dezinfectanti si tratamente medicale

 Romanian Software, unul dintre liderii pieței din România în dezvoltarea și implementarea de soluții software în domeniul resurselor umane, vine în sprijinul mediului de business, zguduit de pandemia de coronavirus.

Citește articolul arrow_forward