Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Transport?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Prokuria este o platformă de ultimă generație, bazată pe cloud, de gestionare a achizițiilor și a furnizorilor, care transformă modul în care întreprinderile gestionează aprovizionarea, licitațiile și contractele. Concepută pentru... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 5.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Soluția xTrack WMS este dedicată gestionării activităților din cadrul depozitelor de mărfuri, distribuție, curierat, 3PL, producție și altele. Este o aplicație care răspunde la toate provocările întâmpinate în sfera lanțurilor de... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.
Potrivit pentru
Companie mare
Costuri
de la 20.000 €
Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 700 €
Simple BPM este o aplicatie de business process management, ce permite modelarea organizatiei, executia fluxului si managementul documentelor.
Potrivit pentru
Companie mică
Costuri
de la 1.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 500 €
CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Robot pentru procesarea Extraselor de cont (Plăţi şi încasări), şi introducerea organizată şi sistematică a informaţiilor în sistemele informatice de gestiune (ERP, contabilitate, etc.)
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Gestionați eficient proiectele software cu Jira Software, o platformă robustă pentru dezvoltare agilă. Planificați sprinturi, urmăriți progresul și livrați software de calitate cu ajutorul instrumentelor Kanban și Scrum.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €