Suntem mândri că BlackBerry a ales 2Ship Solutions pentru a-și rezolva provocările globale legate de transport. 2Ship este o platformă de expedieri, cu peste 500 de soluții de transport integrate, ce își propune să automatizeze sistemul logistic până la cele mai fine procese, să centralizeze expedierile, să reducă timpul de lucru și costurile de transport.
Discuțiile inițiale între 2Ship și BlackBerry au adus în atenția noastră o serie de provocări cu care aceștia se confruntau și la care nu identificaseră încă o soluție complexă de rezolvare.
Iată câteva dintre principalele probleme întâlnite de companie în procesele sale:
- BlackBerry avea 22 de sedii la nivel mondial, toate folosind procese de expediere și furnizori diferiți pentru expedierea coletelor pe plan intern și internațional.
- Procesul de expediere a variat în funcție de zonă și o mare parte a procesului a fost manual, pe hârtie, folosind diferite documente vamale și facturi comerciale pentru expedieri internaționale.
- Acest proces manual și nestandardizat a cauzat o productivitate scăzută a transportului, erori consistente de expediere și, prin urmare, penalități, taxe suplimentare și timpi de tranzit slabi.
Prin adoptarea 2Ship ca platformă de gestionare a expedierilor globale, Blackberry a avut ca principale obiective:
- Să folosească un sistem global care permite a peste 1200 de utilizatori din 22 de zone să livreze printr-o singură platformă în care procesul este standardizat, rapid și ușor, cu documente vamale și facturi comerciale uniforme în format digital.
- Să permită utilizatorilor să întreprindă acțiuni de expediere directă fără a aștepta ca departamentul de expediere centralizat să genereze expedieri. 2Ship are o caracteristică numită Ship Requests. Această caracteristică permite utilizatorilor să creeze o solicitare digitală înainte de expediere, care poate fi apoi aprobată și finalizată cu ușurință de către un expeditor autorizat. Administratorii pot modifica restricțiile utilizatorilor asupra acestor solicitări care controlează exact câte informații poate vedea fiecare utilizator atunci când generează solicitările.
În urma utilizării 2Ship ca platformă globală de transport, Blackberry a analizat impactul asupra proceselor logistice și a identificat o serie de îmbunătățiri majore ale procesului de expediere, cum ar fi cele de mai jos:
• Îmbunătățirea seminificativă a productivității în procesul lor de expediere datorită formularelor vamale standardizate și digitalizate, ecranelor de expediere preconfigurate cu diferite niveluri de permisiuni, procese standard și simplificare pentru toți utilizatorii globali
• O sarcină de lucru semnificativ mai mică și întârziere în departamentul de expediere de la sediul central, deoarece acum volumul de muncă este distribuit într-o rețea globală descentralizată.
• Economii impresionante de costuri prin consolidarea transportatorului, selectarea transportatorului la cel mai mic cost, reducerea erorilor de expediere, eliminând astfel penalitățile costisitoare, întârzierile și taxele.
• O tranziție cu succes la un sistem digital, eliminând documentația pe hârtie care era ineficientă și predispusă la greșeli și omisiuni ale utilizatorilor.
• Vizibilitatea mult îmbunătățită a expedierilor și a detaliilor de urmărire, precum și timpii de tranzit îmbunătățiți prin eliminarea blocajelor și erorilor care au crescut timpul de livrare a comenzilor clienților Blackberry.
Pe scurt, 2Ship a permis BlackBerry să livreze cu ușurință din 22 de zone de corespondență și centre de distribuție diferite, la un cost mai mic, cu mult mai puține erori și întârzieri, ceea ce duce la o eficientizare dramatică a transportului lor, oferind în cele din urmă un rezultat mai bun pentru BlackBerry și o creștere a satisfacției clienților săi.