Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Servicii financiare?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Solutie scalabila pentru retail, cu functionalitati avansate de vanzare, gestiune stocuri, fidelizare si raportare, optimizata pentru lucru online sau offline.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 5 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Sistem pentru gestiunea relațiilor cu clienții (CRM) cu elemente avansate de Inteligență Artificială, project management, document management și helpdesk.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 5.000 €
Optimizează și eficientizează activitatea de service.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.500 €
AgroChatGPT oferă suport personalizat pentru decizii rapide și precise, adaptându-se la nevoile specifice fiecărui utilizator. Este un instrument esențial pentru digitalizarea și automatizarea proceselor din agricultură.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 995 €
ChatSGDE este o soluție software bazată pe inteligență artificială, concepută pentru a îmbunătăți colaborarea și gestionarea informațiilor în organizații. Platforma integrează un sistem AI avansat, bazat pe ChatGPT, care ajută... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 995 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
SOFT1 ERP este o soluția modernă pentru gestionarea afacerii tale. Automatizează eficient operațiunile, simplifică administrarea și oferă transparență și control superioare. Implementare rapidă, utilizare intuitivă și flexibilitate... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 20.000 €
WMS este un sistem software care optimizeaza gestionarea stocurilor in depozit, asigurand automatizarea fluxurilor interne si alinierea dintre stocul scriptic si cel fizic. Include functii avansate de organizare pe celule, trasabilitate si... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 10.000 €
Modulul de mentenanta utilaje din abas ERP permite planificarea si urmarirea interventiilor preventive si corective, cu evidenta completa a echipamentelor si integrari cu productia si stocurile. Optimizeaza disponibilitatea si costurile de... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 10.000 €
Sistec Evaluare 360 – Platforma digitală care te ajută să evaluezi performanța angajaților, să crești specialiști și să consolidezi echipe puternice prin procese clare și personalizabile.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1.000 €
MeMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională