CloudFlow este soluția software care permite urmărirea și controlul celor mai importante documente ale proceselor de business. Documente cum sunt contracte, comenzi, oferte, materiale destinate activităților de marketing, secretariat sau resurse umane, documente tehnice, devize, proiecte, manuale, etc. se pot urmări pe întreg parcursul fluxurilor din cadrul companiei.
Cu aplicația web CloudFlow, dețineți întregul control asupra versiunilor de documente, aveți acces la toate etapele de elaborare a acestora, puteți accesa fișierele în funcție de drepturi și permisiuni din orice locație.
- Drepturi multiple de acces
- Arhivare electronică
- Partajare documente
- OCR
- Indexare documente
- Semnătură electronică
- Căutare avansate în text
- Criptare documente
- Controlul versiunilor
- Interfață cu echipamente hardware
- Management contractelor
- Management proces facturare
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Da, prin standarde
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Modulul de client și modulul admin
Sistemul de management de documente permite gestionarea întregului flux de documente din cadrul unei companii, de la intrarea documentelor prin sisteme de registratură, mail, poștă, etc. până la arhivarea documentelor finalizate, pe toate categoriile de documente și fluxurile de lucru din cadrul unei companii.
Definirea etapelor, pașilor(stări), tranzițiilor și a utilizatorilor
Cloud Flow permite parcurgerea unor pași privind aprobări pe diverse nivele, completarea cu documente justificative și atașamente, modificarea sau revenirea la pașii anteriori, transmiterea de documente într-un mod cât mai eficient posibil, oferind companiilor un instrument rapid de colaborare internă și externă între compartimente, cu partenerii de business, clienți sau beneficiari.
Funcționalități standard
Panoul de lucru destinat tuturor activităților utilizatorului current, în care poate vizualiza activitățile, documentele și poate urmări toate procesele în care el a fost alocat. In această zonă utilizatorul execută acțiuni pe zona de fluxuri de documente cum sunt completare date, adăugare atașamente, căutare, consultare calendar de activitati, actualizare nomenclatoare și gestionare registratură și extragere de rapoarte. Toate aceste acțiuni sunt reglementate prin rolul pe care il are utilizatorul in structura organizatorică
Solicită un demo pentru Managementul documentelor - CloudFlow
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Managementul documentelor - CloudFlow completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!