Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru HoReCa (Hoteluri și pensiuni)?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Acest WMS este o aplicatie stocata in cloud ce are rolul de a eficientiza sistemul de gestionare al unui depozit. Impactul acestei tehnologizari si automatizari al depozitului este unul fantastic:Receptia marfii este facuta cu mai mult de 50% mai... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!TeamPOS este un software care integreaza tehologii de ultima ora si componente ale sistemului informatic de ultima tehnologie pentru a putea sa simplifice munca utilizatorului si sa satisfaca pana in detaliu cerintele intalnite in come
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mare
Costuri
de la 2.000 €
Automatizați-vă procesul de gestionare al potențialilor clienți cu acest Modul CRM personalizabil.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 250 €
Program Gestiune Service Auto
Potrivit pentru
Companie mică
Costuri
de la 600 €
Solutia pentru managementul depozitelor si gestionarea eficienta a stocurilor.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 2.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Atomatik este o companie de automatizare inteligenta care folosește tehnologie RPA (Robotic Process Automation) proprie, unică în România. Atomatik este o subsidiară a RightClick Solutions, un brand cu experiență de peste zece ani în... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie
Costuri
de la 10.000 €
Optimizează și eficientizează activitatea de service.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.500 €
Docurra.com este un portal de management documente.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 8.000 €
Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 2.500 €
Previzionare necesar de comandat (furnizori), opțional plasare comenzi
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 9.000 €