Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Nexus ResurseUmane ® este o solutie de management a resurselor moderna si completa, este adaptata legislatiei in vigoare si cuprinde exact modulele, procedurile si functionalitatile cerute de legislatie si de functionarea optima a
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Nexus FuelTank ® gestioneaza inventarul fluxului din tancurile de combustibili prin intermediul dispozitivului Veeder Root EMR3, care inglobeaza ultima tehnologie in sistemele electronice de masurare si inregistrare de... Citește mai mult
Nexus Restaurant ® ofera solutii complete de management pentru: restaurant a la carte, comenzi & livrari catering, linie servire catering/fast-food/bar si gelaterie. Nexus Restaurant ® este simplu de
Nexus CRM ® ofera toate facilitatile de care aveti nevoie in vederea consolidarii relatiilor cu clientii actuali si, de asemenea, dobandirea altora noi prin oferirea tuturor informatiilor necesare pentru ca acestia sa
Aplicatia Nexus SFA Mobile (Sales Force Automation) permite preluarea comenzilor de vanzari, operarea incasarilor cu chitante sau efecte comerciale (OP, Bilet la ordin), vizualizarea stocului si a preturilor de vanzare in timp real. Ap
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Nexus GestiuneAgricola este o aplicatie destinata societatilor arendatoare de exploatatii agricole, in vederea tinerii evidentei sumelor de platit catre arendasi.
Optimall Depozit este un sistem informatic care permite imbunatatirea performantelor companiilor prin automatizarea si eficientizarea activitatii de gestionare a depozitelor proprii. Reprezinta o solutie eficienta de gestionare a... Citește mai mult
Program integrat de contabilitate, gestiune, magazin, salarizare, analiza manageriala si ERP. Include declaratii XML, bilanturi si calculul AUTOMAT al TVA la incasare !
EasyGest este un program de facturare si gestiune, ce permite urmarirea clientilor, facturarea, managementul comenzilor si gestiunea stocurilor din magazin.
Program complex de facturare. Facturi, chitante, avize, certificate de garantie si verificarea datelor tertilor prin conectarea live la Ministerul de Finante si VIES.