Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

INVALUE este o soluție modernă de gestionare a competențelor necesare pentru încadrarea în standarde ocupaționale a angajaților și a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă.

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Reprezinta solutia cea mai potrivita pentru monitorizarea activitatii reprezentantilor medicali din teritoriu, beneficiaza de cel mai scurt timp de implementare si este foarte scalabila, fiind apta sa sustina intre 5 si 1000 de reprezentanti... Citește mai mult

Este varianta a sistemului de consultare legislativa LEGIS ce se adreseaza firmelor mari, cu numar mare si foarte mare de utilizatori sau oricarei entitati care are infrastructura informatica structurata in jurul unei retele de tip intranet.

Ca noutate existentă pe piaţă, modulul de Jurisprudenţă a Curţii de Justiţie a Comunităţilor Europene care funcţionează atât ca aplicaţie de sine stătătoare cat şi ca modul integrat in Legis si Eurolegis

Aplicaţia EuroLEGIS, dezvoltată de CTCE , oferă utilizatorilor o perspectivă de ansamblu asupra legislaţiei Uniunii Europene şi permite accesul concret şi contextual la legislaţia UE.

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Suita de aplicatii LEGIS reprezinta seria de produse ce a consacrat firma CTCE S.A. ca lider national in dezvoltarea de software legislativ.

Sistemul integrat de management economic SIMEC asigura beneficiarului posibilitatea de a utiliza un program structurat pe module care formeaza un sistem unitar, elaborat in mediul VisualFoxPro 6.

Programul permite gestiunea documentelor dintr-o instituţie bugetară oferind diverse instrumente de cautare, sortare şi arhivare documente. El reprezinta un instrument ideal pentru implementarea si menţinerea sistemului de management al... Citește mai mult

Produsul informatic gestionează datele de personal necesare prelucrărilor ulterioare (marcă, loc muncă, salar tarifar, sporuri, etc.), precum şi datele specifice (pontaje, acord, etc.), face calculele necesare (calcul concedii medicale, calcul... Citește mai mult

Produsul informatic asigura acoperirea principalelor zone de interes din domeniu si anume cele privind EXECUTIA BUGETARA si GESTIUNEA BUGETARA  ,respecta prevederile OMFP 1917/2005 

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial