Alexandria anului 300 I.Hr - Euclid, marele învăţat grec şi părintele geometriei este convocat la curtea Faraonului Ptolemeu I Soter. Euclid este provocat să construiască pentru elevii săi prima şcoală din lume.Va reusi oare învăţatul să îndeplinească voia Faraonului?
Geometrie: între joc şi nota 10 este o serie inovatoare de produse software educaţionale de matematică şi se adresează elevilor din clasele a VI-a şi a VII-a. Produsele sunt elaborate conform programei şcolare în vigoare şi reprezintă un suport important pentru pregătirea tezelor cu subiect unic. Copiii vor fi atrasi într-o aventură petrecută în Egiptul Antic, pe timpul Faraonului Ptolemeu, unde îl vor asista pe învăţatul Euclid în rezolvarea problemelor şi vor fi ghidaţi pas cu pas în procesul de învaţare a geometriei.
Trusa de geometrie virtuală, sintezele, explicaţiile, zecile de teste, jocurile interactive şi exemplele grafice reprezintă cel mai eficient mod pentru pregătirea tezelor cu subiect unic.
Geometrie clasa a VI-a "Provocarea Faraonului" tratează elementele de bază ale geometriei: punct, dreaptă, semidreaptă, segment, unghiuri şi poligoane.
Provocarea Faraonului, Geometrie: Între joc şi nota 10! este un produs avizat şi recomandat de experţii din Ministerul Educaţiei, Cercetarii şi Tineretului.
Cuprins
Geometrie clasa a VI-a "Provocarea Faraonului" tratează elementele de bază ale geometriei: punct, dreaptă, semidreaptă, segment, unghiuri şi poligoane.
Alexandria anului 300 I.Hr - Euclid, marele învăţat grec şi părintele geometriei este convocat la curtea Faraonului Ptolemeu I Soter. Euclid este provocat să construiască pentru elevii săi prima şcoală din lume.Va reusi oare învăţatul să îndeplinească voia Faraonului?
Geometrie: între joc şi nota 10 este o serie inovatoare de produse software educaţionale de matematică şi se adresează elevilor din clasele a VI-a şi a VII-a. Produsele sunt elaborate conform programei şcolare în vigoare şi reprezintă un suport important pentru pregătirea tezelor cu subiect unic. Copiii vor fi atrasi într-o aventură petrecută în Egiptul Antic, pe timpul Faraonului Ptolemeu, unde îl vor asista pe învăţatul Euclid în rezolvarea problemelor şi vor fi ghidaţi pas cu pas în procesul de învaţare a geometriei. Trusa de geometrie virtuală, sintezele, explicaţiile, zecile de teste, jocurile interactive şi exemplele grafice reprezintă cel mai eficient mod pentru pregătirea tezelor cu subiect unic. Geometrie clasa a VI-a "Provocarea Faraonului" tratează elementele de bază ale geometriei: punct, dreaptă, semidreaptă, segment, unghiuri şi poligoane. Provocarea Faraonului, Geometrie: Între joc şi nota 10! este un produs avizat şi recomandat de experţii din Ministerul Educaţiei, Cercetarii şi Tineretului.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Matematică clasa a VI-a Vol.I completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!