Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

DxCatalog este o solutie de armonizare master data intre companii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

FamShop este solutia e-commerce completa prin care optimizezi costurile operationale referitoare la generarea facturilor, gestiunea stocului, generarea AWB-urilor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

O soluție de contract management in cloud, simplă, eficientă și inteligentă.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Zento este o platformă SaaS eCommerce de de ultimă generație, construită pe baza solidă a Magento 2, în format SaaS.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 7.000 €

A dental software solution

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Solutie simpla de Inventory Management

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Mingle este un software prietenos de recrutare construit pentru oamenii de HR care vor să se organizeze mai bine și să aibă un control mai bun asupra muncii lor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 140 €

Beneficiază de o gamă largă de caracteristici impresionante folosind cele mai recente tehnologii VoIP si conversațiile tale de business vor decurge fără probleme.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Project management app

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Solutie software avansata pentru managementul curatatoriilor de haine si covoare. Solutia contine: modul comenzi, modul de magazin/punct colectare, modul de colectare de la domiciliu, modul de productie - controller hardware propriu, marketing,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 30 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial