Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Mingle este un software prietenos de recrutare construit pentru oamenii de HR care vor să se organizeze mai bine și să aibă un control mai bun asupra muncii lor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 140 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Beneficiază de o gamă largă de caracteristici impresionante folosind cele mai recente tehnologii VoIP si conversațiile tale de business vor decurge fără probleme.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Project management app

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Solutie software avansata pentru managementul curatatoriilor de haine si covoare. Solutia contine: modul comenzi, modul de magazin/punct colectare, modul de colectare de la domiciliu, modul de productie - controller hardware propriu, marketing,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 30 €

Platforma de extragere date din facturi, cu export in aplicatiile de contabilitate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Papervee este o platformă de HR completă și versatilă, potrivită oricărei companii care dorește să organizeze activitatea de resurse umane într-un mod eficient și transparent.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Gestionați, scalați și partajați cu ușurință datele de imagistică medicală Oferim organizațiilor un modul software simplu (un „nod”) care se conectează la serverele de imagistică (PACS-uri locale). Nodurile indexează aceste... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Platforma digitala, integrata nativ (ERP, BPM, DM, BI ...), pentu un management „Holistic & Agile”, utilizata pe orice device, orice browser. No-Code & Zero Downtime mentenanta si remodelare business.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Asistentul tău auto digital care te ajută să gestionezi și să rezolvi toate nevoile flotei sau ale vehiculelor personale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 100 €

De ce pierzi timp și bani cu expedierile? 2Ship reprezintă soluția ideală pentru administrarea procesului logistic, automatizare și reducere costuri și timp de lucru. Încearcă gratuit platforma www.2ship.com

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial