Aplicații software Cabinete medicale

Aplicațiile software dedicate cabinetelor medicale pot crește nivelul interacțiunii medic-pacient și pot îmbunătăți semnificativ eficiența și productivitatea. Prin module specializate de efectuare a programărilor medicale, de monitorizare a fișelor pacienților, de gestiune a stocurilor, de facturare, salarizare, raportare sau de comunicare internă și externă (remindere pentru programări), medicii și personalul administrativ pot controla facil activitatea dintr-un cabinet medical.
Servicii

Pachet de programe Impozite si Taxe Locale pentru persoane fizice si juridice ce permite calculul impozitelor si taxelor, calculul bonificatiilor, urmarirea debitelor si generarea borderoului de debite, precum si multe altele.

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Aplicaţia realizează informatizarea activităţii de gestiune a ajutoarelor sociale pentru venit minim garantat conform reglementărilor legale în domeniu (Legea 416).

Aplicatie care realizeaza informatizarea activitatii de gestiune a documentatiei eliberate pentru activitatea de urbanism conform reglementarilor legale în domeniu

Aplicatie pentru registrul agicol, actualizat cu noile prevederi legale in domeniu, care cuprinde toate datele din registrele agricole ale comunei privind proprietatile si modul de utilizare a acestora atat pentru persoane fizice cat si pentru... Citește mai mult

Aplicatie care permite introducerea, centralizarea şi prelucrarea dosarelor pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinţelor conform OUG 107/ 2006

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Cabinete medicale?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicaţie şi servicii informatice pentru gestionarea legilor fondului funciar - scanare, prelucrare date şi crearea bazelor de date computerizate pentru arhivarea electronică a tuturor documentelor legate de legile fondului funciar.

GoPRIM este prima si singura solutie software integrata care asigura managementul unitar al tuturor proceselor din cadrul unei institutii publice locale, disponibila si in varianta serviciu.

Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind Alocatiile complementare si monoparentale (OUG 105/2003, Norme Metodologice ).

Produsul informatic “Urbanism” este destinat personalului din directiile specializate ale administratiei publice locale care se ocupa de autorizarea lucrarilor de constructii. S-a avut in vedere in primul rând... Citește mai mult

Produsul informatic permite GESTIONAREA BUGETULUI LOCAL DE VENITURI PROVENITE DIN IMPOZITE SI TAXE prin stabilirea, urmărirea şi încasarea impozitelor şi taxelor locale de pe teritoriul unei localităţi, ce se constituie ca venituri... Citește mai mult

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial