Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

Entersoft Business Suite este o soluție software modernă, integrată, de gestiune economică, care eficientizează procesele de afaceri, îmbunătățește eficiența operațională și ajută la luarea deciziilor în timp real. Soluția este... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 495 €

GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 495 €

Sistem pentru managementul depozitelor (Warehouse Management Systems) cu funcționalități avansate de mobilitate și automatizare., dezvoltat de compania românească NEXT iSolutions. Funcționează cu diverse modele de telefoane inteligente și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Abas ERP este un sistem ERP dedicat companiilor de productie, recunoscut pentru flexibilitate si eficienta. Poate fi considerat una dintre cele mai bune solutii ERP pentru productie din Romania.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Cogito ERP este platforma romaneasca flexibila si modulara care iti conecteaza toate procesele de business – de la achizitii si vanzari pana la financiar si operatiuni – astfel incat sa iei decizii mai rapide si mai bune, intr-un sistem care se... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Solutie scalabila pentru retail, cu functionalitati avansate de vanzare, gestiune stocuri, fidelizare si raportare, optimizata pentru lucru online sau offline.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5 €

Sistem pentru gestiunea relațiilor cu clienții (CRM) cu elemente avansate de Inteligență Artificială, project management, document management și helpdesk.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 10 €

Optimizează și eficientizează activitatea de service.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.500 €

AgroChatGPT oferă suport personalizat pentru decizii rapide și precise, adaptându-se la nevoile specifice fiecărui utilizator. Este un instrument esențial pentru digitalizarea și automatizarea proceselor din agricultură.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 995 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial