Se bazeaza pe noile aplicatii moderne, modulare, capabilitati analitice extinse si Artificial Intelligence.Utilizatorii vor putea automatiza procesele, securiza lantul de aprovizionare si pot profita de functionalitatea de management avansat de proiect.Anterior cunoscut sub numele de Microsoft Dynamics 365 Tenerife si dezvoltat din Dynamics 365 for Finance and Operations, are toate capabilitatile Microsoft Dynamics NAV fiind o solutie completa de afaceri pentru intreprinderile mici si mijlocii.
- Modul financiar contabilitate
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Management de proiect
- Managementul forței de vânzări
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Română
- Engleză
- Prin browser
- Da, prin standarde
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
Management Financiar
Gestionarea eficienta a registrului general, a fluxurilor de lucru si a traseelor de audit, gestionarea bancilor, a bugetelor, amanarile, reconcilierea cu bancile, dimensiunile, activele fixe si monedele.
Management relatiilor
Utilizatorii pot inregistra si gestiona informatiile de contact pentru toate relatiile lor de afaceri. Aceste contacte pot fi segmentate si folosite in diferite campanii de marketing. Integrat cu Dynamics 365 for Sales in doar cativa pasi, Dynamics 365 Business Central permite utilizatorilor sa sincronizeze informatii cum ar fi nivelul de inventar si comenzile de vanzari cu operatiunile cu clientii.
Management lantului de aprovizionare
Solutia ajuta organizatiile sa urmareasca ciclul lantului de aprovizionare, de la gestionarea comenzilor si supravegherea inventarului, la expedierea produselor catre locurile unde acestea trebuie sa ajunga.Companiile sunt capabile sa proceseze comenzi de vanzare si sa gestioneze tranzactiile si creantele.
Resurse umane
Utilizatorii pot pastra datele angajatilor, cum ar fi contactele, calificarile si informatiile contractuale.Coduri pot fi atribuite datelor angajatilor pentru a permite managerilor sa grupeze si sa urmareasca informatiile despre angajati in functie de anumiti factori precum experienta, seturile de calificari sau training.De asemenea, ajuta la gestionarea cheltuielilor.
Project Management
Solutia permite managerilor de proiect sa inregistreze, sa grupeze si sa vanda resurse, precum si sa monitorizeze si sa analizeze utilizarea pentru a ajuta la estimari, gestionarea costurilor si planificarea proiectelor pe baza disponibilitatii resurselor.
Managementul comenzilor de service
Modulul Service Order Management permite companiilor sa furnizeze servicii de calitate clientilor, ajutand la cresterea satisfactiei clientilor si a loialitatii fata de marca.Acesta permite companiilor sa supravegheze operatiunile de gestionare a serviciilor, de la comenzile de procesare, pana la derularea contractelor si gestionarea tehnicienilor.
Productie
Modulul ajuta companiile sa planifice si sa gestioneze cererea, cu planificarea programelor de productie si a instrumentelor de planificare a cerintelor de materiale si sa creeze comenzi de productie si achizitie pe baza prognozelor cererii si nivelurilor de inventariere.Utilizatorii din industria producatoare pot crea ordine de productie, pot produce si gestiona versiuni alternative ale materialelor de productie si pot externaliza anumite operatiuni din cadrul unei comenzi de productie catre alti subcontractanti.
Solicită un demo pentru Dynamics 365 Business Central
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Dynamics 365 Business Central completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!