Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

Fastboss este un Asistent Virtual vocal imbogățit cu Inteligență Artificială care vă ajută să completati documentele de rutină specifice afacerii dvs atunci cînd sunteți departe de computer, folosind dictare cu voce .Menține și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 16 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Simplifică și optimizează procesele de HR și Management prin intermediul WAYMAN! Salvează și procesează toate informațiile privind recrutarea, managementul angajaților, clienților și proiectelor, într-un mediu securizat și transparent.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Pulsul Echipei este o soluție practică și accesibilă online pentru a măsura implicarea și fericirea angajaților. Automat, pe email.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 360 €

Trusted App este o aplicatie de raportare financiara pentru IMM.  

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 7 €

OptiOffer, aplicatie cloud pentru crearea de oferte moderne si profesionale in doar cateva minute. Folosita de firme mici și mijlocii care nu mai vor sa iroseasca ore in sir pentru crearea unei oferte in Word, Excel sau alte programe greu... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 19 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Crearea unui flux pentru semnarea documentelor PDF de multiple persoane.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50 €

UN SINGUR ERP PENTRU TOATE NEVOILE SOCIETĂȚII

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

Platformă pentru crearea micrositeurilor tematice pentru mobile

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50 €

Webmecanik Automation este un software all-in-one pentru marketing automatizat, fiind prima soluție europeană bazată pe proiectul open source Mautic.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 400 €

Solutii xRM/CRM orientate catre client, pentru toate industriile Management al relatiilor cu toti factorii implicati „Fani” ai companiei Solutie de update standard, flexibilitate, scalabilitate si customiz

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial