UPfit.cloud este softul de management perfect pentru clubul tău de fitness.
Ne dorim să ai membri fericiți, încântați de ușurința cu care se desfășoară toate activitățile din club și surprinși de rapiditatea cu care li se răspunde la cereri.
Urmărești ușor și în timp real activitatea din club
Vrem ca echipa ta să se concentreze pe obiectivele membrilor și să le acorde atenția de care au nevoie, știind că operațiunile de zi cu zi se pot face rapid și ușor. De aceea, am optimizat fiecare operațiune pentru a necesita cât mai puțin timp. Poți înregistra și vinde un abonament într-un minut! Iar colegii noștri din departamentul de Customer Success te ajută oricând ai nevoie, prin telefon sau email.
Cu softul de management UPfit.cloud administrezi cu ușurință întreaga activitate, de la abonamentele membrilor, la clasele de Group Fitness, vânzări sau activitatea membrilor și a antrenorilor.
Mai simplu de utilizat decât alte softuri de pe piață
UPfit.cloud are o interfață prietenoasă și o versiune pregătită pentru telefon și tabletă, astfel încât poți accesa softul de oriunde, facilitându-ți munca. Chiar și în vacanță vei putea verifica ce se întâmplă în club. Nu ai nevoie decât de o conexiune la internet! După ce te obișnuiești, nu vei mai dori alt software.
Ai garanția securității datelor tale
Securitatea datelor este o prioritate pentru noi, de aceea am implementat politici clare de securitate și backup al datelor. Toate datele sunt în siguranță întrucât folosim platforma de cloud a liderului în domeniu, Amazon WebServices. În fiecare lună actualizăm UPfit.cloud cu funcții noi sau cu optimizări ale operațiunilor existente, pe baza feedback-ului primit de la toți utilizatorii.
Configurare rapidă, fără complicații și fără cost adițional
Echipa noastră îți configurează contul aferent clubului: setări club, setări privind modulul financiar (facturi și contracte), tipuri de abonamente, tipuri de clipcarduri, metode de plată și alte detalii. Îți recomandăm echipamentele de care ai nevoie pentru a ușura munca echipei tale din recepție, iar cu ajutorul partenerilor noștri le poți achiziționa rapid și fără complicații.
Alegi ce ai nevoie pentru activitatea sălii de fitness
Fiecare club de fitness este unic, de aceea UPfit.cloud oferă diverse servicii, unelte și funcționalități care să se potrivească perfect afacerii tale. Îți configurezi ușor pachetul pe care îl dorești plecând de la pachetul BASIC. Beneficiezi de toate funcționalitățile de care ai nevoie pentru ca să începi imediat să îți optimizezi activitatea clubului. Prețul pachetului pornește de la 110 euro / lună + TVA.
UPfit BIZ este platforma aleasă de World Class, liderul în fitness din România.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Nu mai pierzi vremea cu orarul de antrenamente de grup. Acesta se creează automat, ținând seama de setările claselor, chiar și pe termen lung, cu diverse culori, în funcție de tipul clasei. Poți seta un număr nelimitat de instructori și clase, pe diverse categorii, care apar distinct în orar. La fiecare clasă poți seta sala, ziua și ora, care se pot propaga până la o dată setată de tine. Poți vedea orarul pe o săptămână sau pe o zi, cu detaliile claselor, și îl poți extinde până la orice dată anume. Faci modificări pentru orice clasă cu doar un click, direct din orar. Vezi oricând istoricul complet de clase, al activității instructorilor, istoricul de modificări care s-au făcut pentru fiecare clasă sau pentru extinderea orarului. Membrii își pot face ușor rezervările la clase, se pot crea liste de așteptare, iar cei care nu mai pot participa își pot anula rezervarea. Înainte de începerea clasei, membrii își confirmă participarea pe baza unui tichet care se tipărește direct din UPfit. Intrarea la clase se face mai eficient și repede.
Cu UPfit administrezi mai ușor activitatea antrenorilor personali, înregistrezi rapid sesiunile de PT și creezi orarul antrenorilor în funcție de cel al antrenamentelor de grup. Chiar și antrenorii își pot înregistra sesiunile programate direct în UPfit. Poți verifica oricând, în timp real, sesiunile de PT și poți exporta rapoarte de activitate pentru închiderea de lună. Fiecare antrenor poate verifica lista cu clienții săi și câte sesiuni neutilizate mai are fiecare. Sesiunile de PT nu pot fi programate dacă antrenorul are deja clasă de antrenament de grup programată în aceeași perioadă.
Cu UPfit, poți să le oferi membrilor libertatea de a-și administra activitatea în club și astfel economisești timp și bani. Îți oferim o aplicație de mobil, complet gratuită (iOS și Android), pe care membrii tăi o pot folosi pentru a-și face rezervare la clase, pentru a anula rezervări, pentru a vedea detalii despre abonament și orar. Își pot face check-in direct cu aplicația, în locul cardului de membru. Membrii tăi pot să-și cumpere abonamente online, direct din aplicație, folosind plata cu cardul. Îți integrezi orarul de Group Fitness pe site foarte simplu. Orarul se actualizează în timp real și poate permite rezervarea la clasă și anularea rezervărilor direct de pe site, pe baza adresei de e-mail a membrului și a unui picode unic. Îți oferim formulare speciale de tipul ”Devino membru” pentru site, iar toate informațiile colectate se stochează automat în baza de date UPfit, unde pot fi administrate ușor.
Oricând poți vedea situația clubului tău: vânzările dintr-o anumită zi sau pe o anumită perioadă, abonamentele care expiră sau neplătite, situația clipcardurilor, activitatea antrenorilor, instructorilor și a persoanelor de vânzări sau orice altă informație ai nevoie. Poți exporta rapoarte detaliate despre orice rezultat sau situație, doar cu un click. Toate documentele se emit automat direct din UPfit imediat după ce a fost făcută o operațiune - contracte pentru vânzarea de abonamente sau clipcarduri, cu logoul clubului tău, facturii sau bonuri fiscale etc. Pentru orice modificare la abonamente sau clipcardurile de servicii se emite automat o anexă la contract. Schimbările se pot face și manual tot din UPfit, iar istoricul de modificări poate fi accesat oricând.
UPfit îți pune la dispoziție modalități mai eficiente de a vinde produse și abonamente și posibilitatea de a administra inventarul mai ușor. Vinde produse în club mult mai rapid cu modulul Point of Sale. Cauți produsele după nume sau scanând codul de bare, poți schimba prețul atunci când vinzi un produs și vezi situația vânzărilor în timp real. Indiferent că vinzi produse sau abonamente, prin plata cu cardul, cash sau transfer bancar, UPfit emite automat bon sau factură fiscală. Poți verifica inventarul în timp real, poți încărca și descărca rapid produsele din inventar, pentru una sau mai multe locații, iar pentru fiecare astfel de operațiune UPfit emite automat documentele necesare. Vinde abonamente cu plată recurentă automată, adică într-o anumită zi din fiecare lună, UPfit trage suma de plată, automat, din contul membrului și emite notificările și documentele specifice.
Indiferent câte cluburi ai, noi le configurăm pe toate în contul tău de UPfit, inclusiv abonamentele, serviciile, documentele și alte informații specifice fiecărui club. Se poate crea un număr nelimitat de utilizatori ai softului. Fiecare poate avea permisii speciale și acces doar la anumite module. În același cont de UPfit se pot configura cluburi din județe sau chiar țări diferite, cu monedă, fus orar și valori TVA diferite. Toate cluburile tale și membrii fiecăruia sunt înregistrați într-un singur cont de UPfit, astfel încât membrii pot face check-in la oricare club și toți utilizatorii pot avea acces la informațiille din orice locație.
Echipa ta de marketing și vânzări are rezultate mai bune folosind uneltele UPfit create special pentru activitatea lor. Înregistrează potențialii clienți direct în UPfit pentru a-i administra mai ușor. Pentru fiecare se creează automat un profil cu datele lor personale, iar atunci când își cumpără abonament, acesta devine profil de membru. Poți oferi membrilor tăi abonamente de test pe care aceștia le pot dărui prietenilor lor. Abonamentele de test se activează pe baza unui cod de voucher pe care membrul îl trimite prin e-mail. UPfit este complet integrat cu servicii de newsletter și trimitere de SMS, astfel încât poți programa ușor mesaje automate pentru membrii sau potențialii clienți din baza de date. Poți înregistra contracte speciale pentru companii. Astfel, angajații acelei companii pot beneficia de prețuri speciale la abonamente. UPfit emite documente speciale cu prețurile și detaliile contractelor de tip corporate. Încurajează-ți membrii să-ți recomande clubul de fitness și prietenilor lor. Toate persoanele aduse în club de către un membru se înregistrează direct în profilul acestuia de membru.
Surprinde-ți membrii cu cele mai noi funcționalități și echipamente, care vor face activitatea în recepție și mai eficientă. Terminal interactiv KIOSK care va ușura munca în recepție. Pe baza cardului de membru sau a codului QR din aplicație, membrii își pot confirma singuri participarea la clase și își pot printa tichetul de participare. De asemenea, își pot face rezervări sau își pot anula rezervările. Îți oferim o platformă special concepută pentru club, ce poate fi accesată direct din site-ul tău, unde membrii își pot administra activitatea în club, își pot face rezervări sau anulări, își pot cumpăra abonamente și pot vedea ce clipcarduri și invitații de partener au. UPfit este integrat cu sistemul de automatizare Gantner, ce permite accesul în club pe bază de turnichet cu brățară.
UPfit este un soft de management creat special pentru cluburi de fitness, intuitiv și foarte ușor de învățat. Echipa noastră de suport cunoaște softul la perfecție și îți stă la dispoziție, direct din platformă. Indiferent de problema întâmpinată, orice utilizator poate deschide un tichet direct din UPfit, unde descrie problema și poate anexa imagini foto. Utilizatorii pot urmării statusul tichetelor. Tot în UPfit ai un Help Center, un modul cu articole cu imagini și tutoriale video care explică toate funcționalitățile platformei UPfit. Actualizăm platforma UPfit constant cu funcționalități noi care se implementează automat și gratuit tuturor utilizatorilor. În funcție de caz, utilizatorii primesc notificare despre noile funcționalități și despre cum le pot utiliza. Pentru probleme care opresc activitatea în club, echipa noastră oferă suport prin Team Viewer pentru a identifica și a soluționa problema mai eficient.
În UPfit ai o bază de date complexă cu toate informațiile membrilor tă. Faci check-in-ul doar trecând cardul de membru prin cititorul de carduri magnetice. Automat îți apare pe ecran profilul membrului cu toate informațiile relevante, inclusiv statusul abonamentului, rezervările la clase și sesiunile de PT din acea zi, butoane pentru vânzarea rapidă de abonamente și clipcarduri sau printarea cardului de membru. Ai într-un singur loc toate informațiile despre membru, inclusiv istoricul de abonamente, clipcarduri, notițe cu informații speciale, istoricul de check-in, dacă aparține de o companie, documentele care nu au fost încă semnate etc. UPfit permite înregistrarea unui număr nelimitat de membrii, iar costul softului NU se modifică în funcție de acest număr. Avem grijă de toate datele cu caracter personal, în conformitate cu regulile GDPR, poți verifica oricând istoricul modificărilor sau exporturilor de date făcute în UPfit și poți înregistra cererile pentru drepturile individului, direct în soft.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația UPfit.cloud completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!