Aplicații software Agricultură

Fermele și terenurile agricole sunt privite ca afaceri cu un potențial semnificativ în România, așadar necesită sisteme software care să ajute agricultorii în procesele de planificare, gestionare, anticipare și măsurare. Softlead oferă acces la o suită de aplicații software dedicate managementului performant al culturilor de orice tip și al crescătoriilor de animale, precum și al bazelor de date ce conțin informații clare asupra producțiilor, stocurilor, suprafețelor, utilajelor și consumului de resurse intern.
Servicii

Solutie scalabila pentru retail, cu functionalitati avansate de vanzare, gestiune stocuri, fidelizare si raportare, optimizata pentru lucru online sau offline.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Sistem pentru gestiunea relațiilor cu clienții (CRM) cu elemente avansate de Inteligență Artificială, project management, document management și helpdesk.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 10 €

Optimizează și eficientizează activitatea de service.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.500 €

ChatSGDE este o soluție software bazată pe inteligență artificială, concepută pentru a îmbunătăți colaborarea și gestionarea informațiilor în organizații. Platforma integrează un sistem AI avansat, bazat pe ChatGPT, care ajută... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 995 €

SOFT1 ERP este o soluția modernă pentru gestionarea afacerii tale. Automatizează eficient operațiunile, simplifică administrarea și oferă transparență și control superioare. Implementare rapidă, utilizare intuitivă și flexibilitate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Agricultură?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

WMS este un sistem software care optimizeaza gestionarea stocurilor in depozit, asigurand automatizarea fluxurilor interne si alinierea dintre stocul scriptic si cel fizic. Include functii avansate de organizare pe celule, trasabilitate si... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Modulul de mentenanta utilaje din abas ERP permite planificarea si urmarirea interventiilor preventive si corective, cu evidenta completa a echipamentelor si integrari cu productia si stocurile. Optimizeaza disponibilitatea si costurile de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Sistec Evaluare 360 – Platforma digitală care te ajută să evaluezi performanța angajaților, să crești specialiști și să consolidezi echipe puternice prin procese clare și personalizabile.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Entersoft CRM® este o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii sau partenerii de afaceri, dedicata sustinerii proceselor din cadrul departamentelor de Vanzari, Marketing, Suport Clienti, Service ale unei organizatii.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

WinMENTOR este o aplicație de contabilitate și gestiune dezvoltata 100% pentru companiile romanesti mici.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial