Aplicații software Administrație publică

Aplicațiile software dedicate instituțiilor publice au rolul de a eficientiza activitatea din interiorul acestora, precum și în raport cu beneficiarii. Programele software pot include module de contabilitate, bugetare, managementul personalului, de salarizare, de gestionare a taxelor și impozitelor, a proiectelor și investițiilor sau de management al documentelor.
Servicii

SOFTONE 360 este un serviciu în Cloud revolutionar, care asigură flexibilitate în derularea activităților de business, oricând, oriunde, în siguranță și de pe orice dispozitiv mobil.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

SOFTONE Regate SFA este o aplicație de mobilitate care permite desfășurarea tuturor activităților de vânzare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

SOFTONE SFA este o soluție simplă, dar eficientă, destinată oamenilor de vânzări, care oferă o gamă largă de funcționalități ce automatizează și fluidizează procesele cheie de vânzare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 1.500 €

Partenerul dumneavoastră de încredere pentru gestionarea schimbului de date electronic (EDI)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Solutie software ERP facuta de oameni din productie pentru productie

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrație publică?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Platforma Low Code pentru dezvoltarea solutiilor personalizate

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Aprobare-Facturi.ro este platforma care eficientizează procesul de aprobare a facturilor, digitalizarea avizelor și verificarea automată a prețurilor din facturi cu documentele justificative. Platforma asigură astfel economisirea a până... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Acesta este un sistem CRM (Customer Relationship Management) bazat pe cloud, conceput pentru a ajuta organizațiile să-și gestioneze procesele de vânzări și relațiile cu clienții.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

6-12 luni

Costuri

Costuri

de la 18.000 €

Hermix ajută companiile să câștige contracte publice, prin monitorizarea licitațiilor, informații de piață și automatizarea ofertelor, alimentate de inteligența artificială.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1 an

Costuri

Costuri

de la 140 €

Soft Management Documente și Automatizare Fluxuri

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 99 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial