Aplicații software Administrație publică

Aplicațiile software dedicate instituțiilor publice au rolul de a eficientiza activitatea din interiorul acestora, precum și în raport cu beneficiarii. Programele software pot include module de contabilitate, bugetare, managementul personalului, de salarizare, de gestionare a taxelor și impozitelor, a proiectelor și investițiilor sau de management al documentelor.
Servicii

Optimizează și eficientizează activitatea de service.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

AgroChatGPT oferă suport personalizat pentru decizii rapide și precise, adaptându-se la nevoile specifice fiecărui utilizator. Este un instrument esențial pentru digitalizarea și automatizarea proceselor din agricultură.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 995 €

ChatSGDE este o soluție software bazată pe inteligență artificială, concepută pentru a îmbunătăți colaborarea și gestionarea informațiilor în organizații. Platforma integrează un sistem AI avansat, bazat pe ChatGPT, care ajută... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 995 €

SOFT1 ERP este o soluția modernă pentru gestionarea afacerii tale. Automatizează eficient operațiunile, simplifică administrarea și oferă transparență și control superioare. Implementare rapidă, utilizare intuitivă și flexibilitate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

WMS este un sistem software care optimizeaza gestionarea stocurilor in depozit, asigurand automatizarea fluxurilor interne si alinierea dintre stocul scriptic si cel fizic. Include functii avansate de organizare pe celule, trasabilitate si... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrație publică?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Modulul de mentenanta utilaje din abas ERP permite planificarea si urmarirea interventiilor preventive si corective, cu evidenta completa a echipamentelor si integrari cu productia si stocurile. Optimizeaza disponibilitatea si costurile de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Sistec Evaluare 360 – Platforma digitală care te ajută să evaluezi performanța angajaților, să crești specialiști și să consolidezi echipe puternice prin procese clare și personalizabile.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

MeMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

WinMentor este o aplicație de contabilitate și gestiune 100% făcută în România ce vine în ajutorul  dumneavoastră pentru eficientizarea afacerilor de zi cu zi! Aplicația este pe piață încă din 1994... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Entersoft CRM® este o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii sau partenerii de afaceri, dedicata sustinerii proceselor din cadrul departamentelor de Vanzari, Marketing, Suport Clienti, Service ale unei organizatii.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial