Oferim o serie de servicii de dezvoltare software pentru platforme de comerț electronic (e-commerce), ajutând clienții să-și dezvolte și să-și optimizeze prezența online pentru a atrage și a servi clienții în mediul digital. Iată câteva dintre aceste servicii:
Prin aceste servicii, ajutam afacerile să-și maximizeze potențialul în mediul digital, să-și extindă baza de clienți și să își îmbunătățească performanța în comerțul online.
Prețul mediu pe oră
65 - 70 €/h
Număr de specialiști
7 specialiști
Număr de proiecte
10 proiecte
Ani de experiență
25 ani
Cine suntem?
Suntem prezenți pe piața de consultanță privind soluțiile informatice de business din anul 1999. Anii de experiență se reflectă în peste 800 de implementări reușite pe diverse industrii, implementări care au generat bune practici în managementul proiectelor software, analiza proceselor și fluxurilor informaționale de afaceri.
Ne recomandă:
Ce vă oferim?
Înțelegem bine procesele de business, vorbim pe limba contabililor, economiștilor și antreprenorilor și știm să transformăm nevoile clienților în cerințe și funcționalități ale sistemului informatic.
Pe lângă funcţionalităţile standard ale produselor software aflate în portofoliul nostru, programatorii din departamentul nostru de dezvoltare pot personaliza soluţia aleasă la specificul activităţii fiecărui client şi a fiecărei industrii.
Prin soluţia personalizată şi livrată la cheie asigurăm rezolvarea tuturor cerinţelor clienţilor cuprinse în scopul şi obiectivele proiectului de implementare, cu implicarea utilizatorilor cheie în toate etapele critice, de la colectarea informaţiilor, la analiza proceselor şi fluxurilor şi definirea cerinţelor funcţionale, şi până la testarea funcţionalităţilor dezvoltate şi implementate.
Asigurăm sistem de suport post-implementare peste media industriei.
Cu o echipă dedicată de suport, oferim asistenţă tehnică online, prin portal, telefonic şi la fața locului pentru peste 400 de contracte active de service, asigurând update-uri, dezvoltări customizate şi răspunsuri prompte la sesizările şi problemele clienţilor apărute în utilizarea soluţiilor informatice.
Canalele de acces la service şi suport sunt variate, disponibilitatea la aceste servicii este adaptată programului clientului, iar intervenţiile noastre sunt rapide şi eficiente, fiind rezolvate în funcţie de prioritatea şi urgenţa problemelor ridicate.
Clienţii apreciază la consultanţii Soft Net Consulting flexibilitatea, adaptabilitatea şi disponibilitatea lor de comunicare, soluţiile clare oferite la problemele lor şi răspunsurile prompte şi precise.
Avantajul competitiv pe care vi-l pot aduce aceste soluții informatice integrate în business-ul vostru constă atât în optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru și proceselor interne, cât și în desavârșirea relațiilor externe ale companiei cu clienții și partenerii de afaceri.
Mai exact, este vorba despre controlul deplin asupra afacerii, activității și rezultatelor acesteia, urmărirea comenzilor, costurilor și consumurilor, gestionarea eficientă a resurselor, creșterea performanței afacerii sau diminuarea volumului și timpului de muncă necesar pentru elaborarea rapoartelor și analizelor.
Anul înființării
1999
Website
Vizitează website-ulNumăr de angajați
21-50
Cifra de afaceri
1M-5M €
Sediu
Timisoara, Timis, Romania
Valoarea estimată a proiectului
100 - 250K €
Durată
3 - 6 luni
Anul începerii
2020
Implementarea platformei de eCommerce ASIS impreuna cu integrarea cu sistemul ERP, a inclus multiple personalizări pe specificul activităţii şi cerinţelorbeneficiarului.
Printre cerințele proprii ale clientului au fost cele de monitorizare și trasabilitate a folosirii paleților – cu includerea costurilor aferente operării acestora –, precum și gestionarea unui sistem dual de livrare: cu flota proprie pe teritoriul județului Caraș Severin și prin intermediul companiilor de curierat, în restul țării.
În mod curent, soluția implementată este utilizată pentru preluarea și procesarea continuă a tuturor comenzilor venite pe canalul online. Astfel, prin utilizarea platformei de eCommerce, beneficiarul a obținut creșterea nivelului de disponibilitate a serviciilor de vânzare (24/7), fără a fi necesară suplimentarea personalului.
Comenzile plasate de clienți sunt preluate din portalul de eCommerce direct în sistemul ERP ASIS, cu toate informațiile aferente despre cumpărător, produse comandate, valoare comandă, adrese de livrare etc. Pe baza acestor date, sistemul realizează etapele specifice de procesare a comenzilor (rezervare marfă, pregătire colete etc.) – operând în paralel și procesul complementar de gestiune a stocurilor – și generează automat documentele necesare (note de livrare, avize, facturi etc.).
Integrarea permite actualizarea automată a categoriilor de produse, a prețurilor și stocurilor din soluția ERP în platforma eCommerce.
În acest mod se elimină și riscul apariției situațiilor de tipul „lipsă stoc“, prin actualizarea informațiilor de disponibilitate în timp real, optimizându-se planificarea comenzilor de aprovizionare.
Integrarea contribuie și la optimizarea proceselor de livrare și încasare, platforma oferind opțiuni avansate de interoperabilitate cu sistemele procesatorilor de plăți și ale principalelor companii de curierat.
Oferă-i un calificativ acestei companii, în funcție de interacțiunea avută cu serviciile oferite de aceasta.