Pentru compania noastra, procesul de implementare incepe inca de la prima intalnire cu clientul. Acel prim contact este de o importanta sporita, deoarece atunci incepem sa analizam activitatea desfasurata de compania clientului nostru. In cadrul unei asemenea intalniri stabilim:
Care este structura organizatorica si decizionala?
Care este activitatea de baza si care sunt activitatile specifice ale companiei analizate?
In ce fel sunt structurate centrele de profit/cost?
Care sunt standardele, codificarile si legaturile functionale, algoritmii si metodele de lucru specific?
In ce stadiu se afla infrastructura hardware si software (echipamente, software, retea, regim local, Intranet, Internet, interconectare)?
Dupa incheierea etapei de analiza, consideram ca membrii echipei noastre de implementare au inteles structura organizatorica a beneficiarului, modul de lucru al acestuia precum si nevoile reale, premise pentru o oferta realista.
Prețul mediu pe oră
60 - 75 €/h
Număr de specialiști
20 specialiști
Număr de proiecte
850 proiecte
Ani de experiență
25 ani
Cine suntem?
Suntem prezenți pe piața de consultanță privind soluțiile informatice de business din anul 1999. Anii de experiență se reflectă în peste 800 de implementări reușite pe diverse industrii, implementări care au generat bune practici în managementul proiectelor software, analiza proceselor și fluxurilor informaționale de afaceri.
Ne recomandă:
Ce vă oferim?
Înțelegem bine procesele de business, vorbim pe limba contabililor, economiștilor și antreprenorilor și știm să transformăm nevoile clienților în cerințe și funcționalități ale sistemului informatic.
Pe lângă funcţionalităţile standard ale produselor software aflate în portofoliul nostru, programatorii din departamentul nostru de dezvoltare pot personaliza soluţia aleasă la specificul activităţii fiecărui client şi a fiecărei industrii.
Prin soluţia personalizată şi livrată la cheie asigurăm rezolvarea tuturor cerinţelor clienţilor cuprinse în scopul şi obiectivele proiectului de implementare, cu implicarea utilizatorilor cheie în toate etapele critice, de la colectarea informaţiilor, la analiza proceselor şi fluxurilor şi definirea cerinţelor funcţionale, şi până la testarea funcţionalităţilor dezvoltate şi implementate.
Asigurăm sistem de suport post-implementare peste media industriei.
Cu o echipă dedicată de suport, oferim asistenţă tehnică online, prin portal, telefonic şi la fața locului pentru peste 400 de contracte active de service, asigurând update-uri, dezvoltări customizate şi răspunsuri prompte la sesizările şi problemele clienţilor apărute în utilizarea soluţiilor informatice.
Canalele de acces la service şi suport sunt variate, disponibilitatea la aceste servicii este adaptată programului clientului, iar intervenţiile noastre sunt rapide şi eficiente, fiind rezolvate în funcţie de prioritatea şi urgenţa problemelor ridicate.
Clienţii apreciază la consultanţii Soft Net Consulting flexibilitatea, adaptabilitatea şi disponibilitatea lor de comunicare, soluţiile clare oferite la problemele lor şi răspunsurile prompte şi precise.
Avantajul competitiv pe care vi-l pot aduce aceste soluții informatice integrate în business-ul vostru constă atât în optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru și proceselor interne, cât și în desavârșirea relațiilor externe ale companiei cu clienții și partenerii de afaceri.
Mai exact, este vorba despre controlul deplin asupra afacerii, activității și rezultatelor acesteia, urmărirea comenzilor, costurilor și consumurilor, gestionarea eficientă a resurselor, creșterea performanței afacerii sau diminuarea volumului și timpului de muncă necesar pentru elaborarea rapoartelor și analizelor.
Anul înființării
1999
Website
Vizitează website-ulNumăr de angajați
21-50
Cifra de afaceri
1M-5M €
Sediu
Timisoara, Timis, Romania
Valoarea estimată a proiectului
10 - 25K €
Durată
3 - 6 luni
Anul începerii
2023
După un atent proces de selecție al furnizorilor de servicii informatice dedicate operațiunilor financiar-economice și de management al resurselor companiei, la începutul anului 2023 am inceput colaborarea in implementarea Sistemului Informatic Integrat ASIS ERP în vederea atingerii celor mai buni indicatori în optimizarea proceselor interne.
Proiectul a implicat alegerea de solutii hardware, livrare de echipamente hardware, livrare de licente si servicii de consultanta si dezvoltare software, parcurgând fazele de implementare aferente unui astfel de proiect de implementare ERP pornind de la analiză, consultanță de business, dezvoltare și integrare software, migrare de date, testare si asigurarea calității , până la școlarizare (instruirea).
Oferă-i un calificativ acestei companii, în funcție de interacțiunea avută cu serviciile oferite de aceasta.