Iată cum a reușit o brutărie din New York să crească cifrele cu ajutorul unei soluții software de tip ERP.
Pornind de la o nevoie atât de des întâlnită, cum este aceea de a avea access la un set complet de instrumente de control și de vizualizare a datelor, precum și de soluții integrate, Inter-Country Bakery Suply a decis achiziția și implementarea unui ERP. În fapt, rolul acestuia era de a oferi departamentului de vânzări un sistem personalizat de recepționare, control, monitorizare și eficientizare a comenzilor de produse, bazate pe compoziții de ingrediente de însumează peste 3500 de elemente diferite. Fiind vorba despre o brutărie, acestea includeau tipuri diferite de componente perisabile, precum și semipreparate, produse de tip vegan, a căror expirare însemna pierderi de costuri importante și afectarea producției în sine.
Astfel, s-a decis că aplicația software necesară trebuia să includă funcționalități de gestiune a stocurilor, alerte ale datei de expirare, trenduri de predefinire a stocurilor, sezonalitatea comenzilor, integrarea cu datele din depozitele fizice, dar și o analiză automată a istoricului de producție și de vânzări.
“Provocarea acestui proiect a fost, de fapt, înțelegerea achiziției software ca fiind o continuare a fluxului economic din interiorul afacerii, în sine”, John Harrison, COO Inter-Country Bakery Suply. “Este mai mult decât o suită de integrări, am avut nevoie de un sistem software personalizat, scalabil, funcțional, rapid și adaptat nevoilor curente și din perioada imediat următoare.”
Inter-Country Bakery Suply deține depozite cu suprafețe de peste 10 500 de metri pătrați, compania dezvoltând soluții software integrate de tip cloud și mobile, cu rol de creștere a capacității de plasare a comenzilor și de eficientizare a fluxului dedicat, beneficiind de acces la rapoarte personalizate, inventare, monitorizarea performanțelor, analiza trendurilor pentru peste cele 400 de comenzi înregistrate pe lună doar în interiorul echipei de vânzări, alcătuită din 12 angajați.
Cele mai multe dintre aplicațiile ERP au cost per utilizator. Așadar, în calitate de achizitor, este important să identifici numărul de useri activi (care vor avea acces și care vor folosi aplicația). În general, pentru o astfel de soluție, putem vorbi despre costuri între 1500 – 4000$/user, diferențele având la bază setul de funcționalități incluse. Citește mai multe aici!
Află mai multe informații despre ce înseamnă alegerea și achiziționarea unei aplicații ERP de aici!