70% dintre clienții end-useri Softlead intenționează să achiziționeze aplicații software mai repede de 3 luni

03 decembrie 2019

Primele cifre referitoare la intenția de achiziție a aplicațiilor software prin Softlead, singurul marketplace dedicat generării lead-uri pentru companii și aplicații software

70% dintre clienții end-useri Softlead intenționează să achiziționeze aplicații software mai repede de 3 luni

Conform celor mai noi analize efectuate de Softlead la nivelul intenției de achiziție a aplicațiilor software prin intermediul platformei, aproximativ 70% dintre companii vizează alegerea și implementarea unei soluții într-o perioadă cuprinsă între 1 și 3 luni, în timp ce doar 10% sunt într-un punct avansat al deciziei, urmând să achiziționeze în maxim 4 săptămâni.

Dacă în urmă cu 2 ani profilul achizitorilor software defineau un responsabil din departamentul de IT ca fiind un buyer persona principal, anul 2019 a adus câteva noutăți semnificative. 80% dintre achizitorii aplicațiilor software solicitate prin intermediul marketplace-ului se află în poziții de top management, în timp ce 18% sunt responsabili direcți ai achizițiilor, iar doar 2% au competențe digitale și IT, ca reprezentanți ai departamentelor de profil.

În ceea ce privește dimensiunea companiilor, peste 50% dintre end-useri reprezintă companii medii, 15% companii mari și 25% companii mici. Administrația publică alege să trimită lead-uri valide prin Softlead într-o proporție de 7% din totalul numărul de solicitări, diferența fiind dată de instituțiile de tip ONG (3%).

La finalul fiecărui an, Softlead publică un infografic complet al celor mai importante categorii de aplicații software care au primit solicitări de implementare, precum și industriile care au un apetit crescut de digitalizare.

Cât costă un lead?

În cadrul Softlead, un lead este definit ca o oportunitate validată de achiziționare și implementare a unei aplicații software. Vendorii software din cadrul platformei Softlead primesc lead-uri în funcție de aplicațiile din portofoliu și de profilul clientului ideal pe care îl vizează, fiecare lead generat având un cost dedicat.

Costul mediu al lead-urilor generate până în prezent în cadrul platformei este de 45.47 Euro, vendorii achitând costul doar în cazul achiziționării datelor complete despre clientul interesat de aplicația lor (cifră de afaceri companie, număr de angajați, oraș, rol/poziție în companie a solicitantului, număr de licențe/useri, funcționalitățile necesare, buget, precizarea nevoii de servicii complementare).

Citește mai multe despre concluziile anului 2019!

Softlead este singurul marketplace cu rol de generator de lead-uri din România, peste 600 de soluții software fiind listate în cadrul platformei. 

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de spe...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward