70% dintre clienții end-useri Softlead intenționează să achiziționeze aplicații software mai repede de 3 luni

03 Dec 2019

Primele cifre referitoare la intenția de achiziție a aplicațiilor software prin Softlead, singurul marketplace dedicat generării lead-uri pentru companii și aplicații software

70% dintre clienții end-useri Softlead intenționează să achiziționeze aplicații software mai repede de 3 luni

Conform celor mai noi analize efectuate de Softlead la nivelul intenției de achiziție a aplicațiilor software prin intermediul platformei, aproximativ 70% dintre companii vizează alegerea și implementarea unei soluții într-o perioadă cuprinsă între 1 și 3 luni, în timp ce doar 10% sunt într-un punct avansat al deciziei, urmând să achiziționeze în maxim 4 săptămâni.

Dacă în urmă cu 2 ani profilul achizitorilor software defineau un responsabil din departamentul de IT ca fiind un buyer persona principal, anul 2019 a adus câteva noutăți semnificative. 80% dintre achizitorii aplicațiilor software solicitate prin intermediul marketplace-ului se află în poziții de top management, în timp ce 18% sunt responsabili direcți ai achizițiilor, iar doar 2% au competențe digitale și IT, ca reprezentanți ai departamentelor de profil.

În ceea ce privește dimensiunea companiilor, peste 50% dintre end-useri reprezintă companii medii, 15% companii mari și 25% companii mici. Administrația publică alege să trimită lead-uri valide prin Softlead într-o proporție de 7% din totalul numărul de solicitări, diferența fiind dată de instituțiile de tip ONG (3%).

La finalul fiecărui an, Softlead publică un infografic complet al celor mai importante categorii de aplicații software care au primit solicitări de implementare, precum și industriile care au un apetit crescut de digitalizare.

Cât costă un lead?

În cadrul Softlead, un lead este definit ca o oportunitate validată de achiziționare și implementare a unei aplicații software. Vendorii software din cadrul platformei Softlead primesc lead-uri în funcție de aplicațiile din portofoliu și de profilul clientului ideal pe care îl vizează, fiecare lead generat având un cost dedicat.

Costul mediu al lead-urilor generate până în prezent în cadrul platformei este de 45.47 Euro, vendorii achitând costul doar în cazul achiziționării datelor complete despre clientul interesat de aplicația lor (cifră de afaceri companie, număr de angajați, oraș, rol/poziție în companie a solicitantului, număr de licențe/useri, funcționalitățile necesare, buget, precizarea nevoii de servicii complementare).

Citește mai multe despre concluziile anului 2019!

Softlead este singurul marketplace cu rol de generator de lead-uri din România, peste 600 de soluții software fiind listate în cadrul platformei. 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul