Iată 10 tipuri de aplicații software, ce se pot implementa rapid, fără bugete semnificative, dar care pot avea impact asupra vânzărilor în cazul companiilor sub 30 de angajați.
Migrarea din offline în online, ca alternativă de creștere a vânzărilor, pare să fie, chiar definiția supraviețuirii în timp de criză a unui segment relevant de afaceri nu doar din zona de comerț, ci și din industrii care au extins paleta de servicii. Astfel, în funcție de nevoile fiecărei companii, pentru implementarea rapidă a unui magazin online pot fi alese soluții de tip flexibile și modulare, deja dezvoltate sau pot fi dezvoltate de la zero, conform preferințelor clientului, respectând particularitățile fiecărui business.
- Semnătura electronică
Lucrul la distanță, în afara birourilor, a dus la o adaptare continuă a companiilor, inclusiv de natură administrativă. Astfel, pentru a eficientiza fluxurile de semnare a documentelor de maximă urgență, semnătura electronică este esențială, fiind respectate, în același timp, siguranța beneficiarului. Semnătura electronică este reglementată prin lege de mai bine de 10 ani. Află mai multe depre costuri de aici!
- Videoconferință
- Gestiunea stocurilor
În business-uri care operează cu stocuri, exactitatea este cuvântul-cheie. Astfel, aplicațiile software dedicate necesită module de citire a codurilor de bare, integrare cu modele specifice de cântare, propuneri de stoc optim, rețetare (în special pentru industria Horeca), liste de prețuri, managementul centrelor de cost, integrare cu platforme de e-commerce (magazine online), toate acestea fiind integrate într-o singură aplicație.
În perioade dificile, dar nu numai, managementul resurselor unei companii trebuie să fie gestionat eficient pentru a se păstra competitivitatea organizațională. Astfel, monitorizarea clienților, generarea rapoartelor cu privire la activitățile principale și secundare, tabloul de bord al portofoliului de clienți sau de furnizori sunt câteva dintre cele mai importante elemente pe care le oferă o aplicație de tip CRM.
Recesiunea poate schimba în mod complet paradigma de digitalizare a anumitor tipologii de companii, care, până în acest moment, nu aveau incluse în planurile de achiziții sau de bugetare soluții dedicate resurselor umane, iată că, de acum, lucrurile se vor schimba. Lucrul la distanță, de acasă sau din afara birourilor, necesită un plus de organizare și de o regândire a obiectivelor, accentul fiind pus mai mult pe optimizare, eficientizare și raportare decât era în anii anteriori.
Află mai multe detalii aici!
- Managementul documentelor
- Suite de aplicații de tip Work from Home
- eLearning
Companiile de training sau de consultanță, cele care organizau treaining-uri sau sesiuni de instruire specializate în anumite domenii sau chiar companiile care au nevoie de un sistem de învățare la distanță pentru angajații lor pot opta pentru aplicații de eLearning. Acestea oferă beneficii nu doar la nivelul intermedierii și transmiterii unui calup de informații, ci și în contextul monitorizării partipanților, a generării rapoartelor sau a posibilității programării sesiunilor de învățare. De asemenea, cele mai multe aplicații de eLearning sunt construite ca biblioteci de date, prin arhivarea cursurilor create.
- Educație
Aplicațiile educaționale sunt un instrument extrem de util pentru școlile, grădinițele sau after-shool-urile care vor să ofere în continuare beneficii la distanță copiilor, fiind în același timp preferate și de părinții care lucrează de acasă și vor să le ofere celor mici o ocupație recreativă și educațională.
Ai nevoie de o aplicație specifică activității companiei tale? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]