Tehnologia este integrată în toate aspectele vieții noastre, iar gadgeturile au devenit omniprezente. Inovația este un diferențiator cheie în acest domeniu, iar obiectivul studiului realizat pentru Biz a fost măsurarea percepției consumatorilor pentru mărcile de tehnologie cu care interacționează în viața de zi cu zi din punct de vedere al gradului de inovație pe care îl atribuie acestora.
“Tehnologia nu ne mai impresiona la fel de mult în ultima vreme. Ni se părea că nu avansează suficient de spectaculos. Numai că, dintr-o dată, distanțați social și obligați să lucrăm de la distanță, am început să-i redescoperim virtuțile. Realizăm cât de utile sunt gadgeturile pentru videoconferințe, cum ne ajută platformele software să fim productivi în echipe și cum canale de promovare și vânzare ne pot acum salva businessul”, a declarat Gabriel Bârligă, redactor-șef al revistei Biz.
Top Tech 30 – Cele mai inovatoare branduri tech în România a apărut în suplimentul Biz Tech, pe care echipa revistei Biz l-a lansat astăzi.
Biz Tech este ghidul care te ajută să afli sunt cele mai potrivite produse high‑tech pentru angajați, antreprenori sau companii. Ce gadget, ce platformă sau serviciu îți poate oferi sprijinul esențial pentru a-ți continua activitatea cu bine în criza prin care trecem cu toții.
Din cuprins
- Topul gadgeturilor momentului
- Aplicații la un touch distanță
- Soluții high-tech pentru biroul de acasă
- Videoconferință, dar cu ce software?
- Tehnologia, în sprijinul continuității afacerilor
- Top 30 Tech: Cele mai inovatoare branduri tech în România
- Smart Beauty
- Home tech: Confortul inteligent
- Mobilitatea urbană în era electrică
- Tehnologiile care conduc Industria 4.0
De la cele mai inovatoare branduri la cele mai bune smartphone‑uri, laptopturi, soluții de videoconferințe sau servicii de comunicații care îți pot fi de folos acum, Biz Tech te așteaptă să-l comanzi și să-l citești.
Costul de achiziție este 90 lei (transport inclus) pentru varianta fizică și 75 lei pentru varianta electronică. Proiectul se poate comanda la: [email protected]
Metodologia topului:
Studiul este bazat pe o cercetare cantitativă, realizată prin 460 de interviuri online, care a cuprins bărbați și femei cu vârste între 16 și 45 de ani din mediul urban (mare și mediu).
Gradul de inovare a fost determinat folosind metoda MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling). Respondenții au realizat alegeri multiple între mărci (cea mai inovatoare marcă și cea mai puțin inovatoare), în urma cărora a fost calculat un indice de inovație.
Ierarhia mărcilor este realizată pe baza unui index cumulat, calculat folosind scorul de inovație (MaxDiff) precum și gradul de interacțiune cu marca.
De asemenea, performanța unei mărci ține în mod indirect și de notorietatea acesteia în rândul consumatorului – dacă acestuia nu îi este familiară o anumită marcă, el nu o va putea evalua.