Aplicații software Turism

Aplicațiile software dedicate industriei de turism au rolul de a crește nivelul de organizare eficientă, precum și gradul de satisfacție al clienților din hoteluri, pensiuni sau agenții de turism și planificare a vacanțelor. Soluțiile IT ce susțin digitalizarea turismului pot susține activitatea de vânzări a vacanțelor, gestionarea furnizorilor, managementul calendarului, gestionarea stocurilor, a documentelor, facturarea, contabilitatea și pot crește transparența datelor financiare (încasări, cheltuieli, previziuni financiare).
Servicii

Platformă de automatizare a proceselor digitale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Crosspoint WMS este o soluţie software personalizată SCM (Supply Chain Management), care urmărește și optimizează operațiunile desfașurate într-un depozit, trasabilitatea mărfurilor și acoperă toate domeniile conexe.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 500 €

Platformă digitală de gestiune contracte

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

JR AP - accelerează procesarea facturilor prin fluxuri automate de contabilitate

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Turism?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Platformă digitală de fluxuri HR

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Aplicatie independenta care poate colecta informatiile (prin intermediul documentelor template excel) din sistemele informatice existente pentru a putea realiza rapoartarea SAF-T.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 300 €

Soluția ERP Completă pentru Gestionarea Afacerii Tale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

Soluția ERP Avansată pentru Gestionarea Operațiunilor Globale și Financiare ale Companiilor Mari

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 80.000 €

Derularea contractelor implică adesea complexitate, ineficiență și costuri semnificative. Indiferent dacă finalizezi un acord major cu un client sau achiziționezi consumabile esențiale pentru afacerea ta, Docusign CLM simplifică procesul,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial