Aplicații software Managementul deșeurilor

În portofoliul de soluții software Softlead, există aplicații specializate în managementul activității din cadrul companiilor de colectare, transport și tratare a deșeurilor, ce prezintă o interfață prietenoasă și accesibilă oricărui utilizator. Aplicațiile sunt personalizate fluxului de activități specific colectării deșeurilor.
Servicii

Verifica-ți partenerii de afaceri din declarațiile 394 generate cu programul tau de contabilitate. 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Creșterea volumului de documente din companii și instituții, implicit creșterea volumului de muncă și timp necesar pentru administrarea documentelor ne-au inspirat să concepem Sistemul electronic de Management al Documentelor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Sistem financiar-contabil ce permite realizarea contabilitatii generale, evidenta case, a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, inregistrarea clientilor, precum si multe altele.

Pachet de programe Impozite si Taxe Locale pentru persoane fizice si juridice ce permite calculul impozitelor si taxelor, calculul bonificatiilor, urmarirea debitelor si generarea borderoului de debite, precum si multe altele.

Aplicaţia realizează informatizarea activităţii de gestiune a ajutoarelor sociale pentru venit minim garantat conform reglementărilor legale în domeniu (Legea 416).

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Managementul deșeurilor?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicatie care realizeaza informatizarea activitatii de gestiune a documentatiei eliberate pentru activitatea de urbanism conform reglementarilor legale în domeniu

Aplicatie pentru registrul agicol, actualizat cu noile prevederi legale in domeniu, care cuprinde toate datele din registrele agricole ale comunei privind proprietatile si modul de utilizare a acestora atat pentru persoane fizice cat si pentru... Citește mai mult

Aplicatie care permite introducerea, centralizarea şi prelucrarea dosarelor pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinţelor conform OUG 107/ 2006

Aplicaţie şi servicii informatice pentru gestionarea legilor fondului funciar - scanare, prelucrare date şi crearea bazelor de date computerizate pentru arhivarea electronică a tuturor documentelor legate de legile fondului funciar.

GoPRIM este prima si singura solutie software integrata care asigura managementul unitar al tuturor proceselor din cadrul unei institutii publice locale, disponibila si in varianta serviciu.

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial