Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

Suita de aplicatii LEGIS reprezinta seria de produse ce a consacrat firma CTCE S.A. ca lider national in dezvoltarea de software legislativ.

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Sistemul integrat de management economic SIMEC asigura beneficiarului posibilitatea de a utiliza un program structurat pe module care formeaza un sistem unitar, elaborat in mediul VisualFoxPro 6.

Programul permite gestiunea documentelor dintr-o instituţie bugetară oferind diverse instrumente de cautare, sortare şi arhivare documente. El reprezinta un instrument ideal pentru implementarea si menţinerea sistemului de management al... Citește mai mult

Produsul informatic gestionează datele de personal necesare prelucrărilor ulterioare (marcă, loc muncă, salar tarifar, sporuri, etc.), precum şi datele specifice (pontaje, acord, etc.), face calculele necesare (calcul concedii medicale, calcul... Citește mai mult

Produsul informatic asigura acoperirea principalelor zone de interes din domeniu si anume cele privind EXECUTIA BUGETARA si GESTIUNEA BUGETARA  ,respecta prevederile OMFP 1917/2005 

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind venitul minim garantat si celelalte tipuri de ajutoare acordate, conform legislatiei in vigoare (Legea 416/2001,... Citește mai mult

Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau extern

Reliable CRM este o aplicatie software destinata eficientizarii departamentelor de marketing / vanzari.

TrackGPS Business este liderul pietei de monitorizare online flota auto, gestionare parc auto si management flota auto din Romania. Este destinata firmelor mici, mijlocii si mari care doresc sa-si eficientizeze activitatea prin... Citește mai mult

Angajaţii tăi pleacă dimineaţa pe teren însă nu ai cum să-i verifici? Vrei să vezi ce şi cât au muncit? Chiar dacă e greu să monitorizezi activitatea angajaţilor de pe teren nu e imposibil! Cu ajutorul aplicaţiei de... Citește mai mult

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial