Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

eSignAnywhere este platforma de semnare care ofera posibilitatea de a genera fluxuri simple sau complexe de semnare (unul sau mai multe documente care sunt trimise secvential si/sau in paralel catre una sau mai multe persoane)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 230 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Infinity Marketplace este o platformă completă de tip eCommerce, ce poate fi adaptată oricărui tip de industrie, în vederea creșterii vânzărilor de produse și servicii prin intermediul furnizorilor multipli.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Soluția Landing Zone este un mediu securizat si configurat pentru intreprinderi Multi-Account si Multi-VPC, bazat pe cele mai bune practici ale AWS. In plus, Landing Zone -ul  este o platformă de self-service care devine un agent de accelerare a... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Robotic Process Automation (UiPath)   Noi va putem automatiza procesele cu ajutorul unor roboti, care sa preia task-uri repetitive ale angajatilor. Astfel, avand mai mult timp liber, acestia se pot concentra pe mun

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

SeniorERP reprezinta cea mai noua tehnologie ERP pentru managementul integrat al operatiunilor si activitatilor din companiile de distributie, productie, retail, servicii, disponibila in 3 limbi: romana, engleza si maghiara.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Charisma Mobile SFA (Sales Force Automation) este o soluţie destinată automatizării şi eficientizării procesului de vânzare, care pune la dispoziţia echipelor de teren toate informaţiile necesare, în orice moment, din orice loc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

Nexus ERP acoperă un spectru larg de funcții special concepute pentru a contribui la evoluția afacerii tale.  

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

MANAGER FINANCIAR ERP este o solutie de tip Enterprise Resource Management, pentru integrarea si o

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Manager Financiar CRM este solutie pentru gestionarea si optimizarea departam

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Unity POS asigura managementul restaurantului dvs. cu tot ceea ce presupune acesta: gestiunea 

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial