Aplicații software Administrare imobile - asociații de locatari

Aplicațiile software specializate în administrarea imobilelor sunt instrumente tehnice prietenoase utilizate de tot mai multe asociații de locatari (proprietari). Aceste instrumente software oferă posibilitatea de administra resursele unei clădiri (informare/comunicare cu locatarii, calcularea costurilor de întreținere, întocmirea documentelor specifice: fișe de apartament, registre pentru fonduri de rulment, reparații, penalizări, managementul încasărilor și facturilor, gestiunea resurselor umane).
Servicii

Maximizați eficiența afacerii cu o platformă ERP complet integrată, care revoluționează modul în care gestionați operațiunile de zi cu zi. Descoperiți puterea de a aduna toate procesele de afaceri într-un singur loc, oferindu-vă control... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Maximizați productivitatea și îmbunătățiți colaborarea cu o soluție digitală unică pentru gestionarea documentelor. Descoperiți puterea de a localiza rapid informațiile, de a automatiza fluxurile de lucru și de a partaja cu ușurință... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Revitalizați modul în care gestionați proiectele cu o soluție digitală inovatoare, care aduce eficiență și transparență în procesul de planificare și implementare a proiectelor. Cu funcționalități care permit urmărirea în timp real... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 8.000 €

"Redefiniți gestionarea inventarului cu o soluție digitală avansată. Aceasta oferă vizibilitate în timp real asupra stocurilor, automatizează aprovizionarea și facilitează administrarea depozitelor, îmbunătățind eficiența logistică... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Descoperiți puterea analizei datelor cu o soluție de business intelligence de ultimă generație, care vă permite să transformați datele brute în insight-uri acționabile. Cu capacitățile sale vizuale de top, puteți explora datele în... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrare imobile - asociații de locatari?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Experimentați o nouă dimensiune a serviciului pentru clienți cu o platformă digitală intuitivă, care optimizează gestionarea ticketelor și accelerează rezolvarea problemelor. Îmbunătățiți satisfacția clienților și creșteți... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Revoluționați colaborarea și productivitatea în organizația dvs. cu o soluție intranet modernă care unifică angajații, centralizează resursele și facilitează fluxul de informații, facilitând astfel o cultură corporativă vibrantă și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

WinMENTOR este destinat utilizarii de catre firme cu profil de comert en-gros si en-detail, productie industriala si agricola, constructii, audit financiar-contabil, alimentatie publica, servicii, etc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 416 €

ITSM (IT Service Management) este o soluție bazata pe cloud, de tip low-code, ce permite organizatilor sa administreze si sa urmareasca fluxurile de lucru digitale în cadrul unei platforme unificate si robuste. Cu toate modulele bazate pe... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 80 €

Automatizați analiza și determinarea cerințelor de utilizare și de licențiere a bazelor de date Oracle dintr-o varietate de surse de date.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial