Despre rabarburaVânzări

rabarburaVânzări - Optimizarea întregului proces de vânzare 

 

Ce este?

Modulul Vânzări, componentă de bază a sistemului rabarburaERP, este special conceput pentru a îmbunătăți eficiența activității de vânzări.

Personalizabil și perfect adaptabil companiei tale, cu o gamă de funcționalități avansate și integrări cu alte module esențiale, te sprijină să economisești timp și resurse prețioase. În plus, iei decizii mai bine fundamentate pentru afacerea ta!

 

Funcționalități și Beneficii

Cu acest modul optimizezi atât activitatea departamentului Vânzări, cât și a departamentelor cu care se intersectează:

  • Nomenclator clienți și produse: meniuri intuitive pentru configurarea informațiilor esențiale despre Clienți și Produse.
  • Gestionarea echipelor de vânzări: îți personalizezi fluxurile de lucru pentru fiecare echipă în parte.
  • Comunicare cu clienții direct din sistem: personalizare mesaje și atașamente.
  • Liste de prețuri și politici comerciale: configurare liste de prețuri și politici comerciale agreate cu diverși clienți și preluarea prețului aferent în comanda de vânzare, în funcție de client.
  • Legătură cu CRM: transformare automată a unei oportunități în comandă de vânzare și trasabilitate privind istoricul de interacțiuni.
  • Legătură cu eoSHOP: automatizezi comenzile plasate de clienții tăi în magazinul online.
  • Legătură cotație-comandă-recepție-factură: flux automatizat pentru emiterea documentelor.
  • Legătură cu modul stocuri prin aviz și cu Financiar contabil prin emitere factură: documentele se pot emite direct din comanda de vânzare.
  • Legătură cu Producție: prin lansarea unei comenzi de producție din comanda de vânzare.
  • Legătură cu Achiziții: prin creare cerere de achiziție: interogarea stocului din comanda de vânzare și lansarea automată a unei cereri de achiziție în cazul în care produsul nu este pe stoc.

Ce câștigi cu Modulul de Vânzări al rabarburaERP?

  • Eficiență crescută: Economisești timp și eforturi prin automatizarea și personalizarea proceselor de vânzare, iar colegii tăi se vor concentra pe sarcini mai strategice.
  • Elimini înregistrarea manuală a datelor și erorile umane de procesare: Procesele automatizate asigură circulația informației de la un departament la altul în timp real.
  • Optimizezi toate fluxurile strategice din compania ta: Faci achiziții în funcție de comezile de vânzare, eviți stocurile excesive sau insuficiente, planifici producția în funcție de comenzile ferme de vânzare.
  • Trasabilitate completă: Știi în orice moment un lot de produs finit, din ce materii prime a fost fabricat și documentele aferente de la NIR la Aviz, până la factura fiscală.
  • Rapoarte și analize: știi exact cui vinzi, cât vinzi, cu ce costuri și cu ce profit.
  • Decizii informate: Ai acces la date din întrega ta afacere în tip real pentru a lua decizii bine fundamentate.

 

În concluzie

Modulul Vânzări și sistemul rabarburaERP te susțin activ pentru optimizarea întregului proces de vânzare și concentrarea pe maximizarea profitului.