Aplicații software Arhitectură

Aplicațiile software dedicate companiilor de arhitectură sau de proiectare au rolul de a gestiona eficient partenerii, furnizorii și clienții, de a monitoriza proiectele aflate în desfășurare , de a genera alerte (expirare avize, status documente oficiale, comunicare cu instituții ale statului) și de a furniza rapoarte specifice.
Servicii

Softlead Digital DNA

  • Aplicație recomandată

Softlead Digital DNA este singurul instrument de pe piața locală care măsoară gradul de digitalizare al companiilor și oferă un raport de audit complet ce include: recomandări de aplicații și de furnizori software, prioritate în... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

SAP ERP si SAP EWM (S/4HANA)

  • Aplicație recomandată

SAP S/4HANA reprezintă cel mai complex sistem software de tip enterprise resource planning (ERP) din suita SAP, care integrează în totalitate procesele unei companii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Evidenta Deseuri

  • Aplicație recomandată

Evidenta Deseuri este o platformă online integrată, destinată companiilor care trebuie să gestioneze deșeuri, asigurând conformitatea cu legislația în vigoare. Aplicația permite monitorizarea generării, transportului și eliminării... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

O platformă integrată care simplifică gestionarea pacienților, programărilor și serviciilor, oferind totodată rapoarte detaliate și documente standardizate. MediTrack nu este doar un instrument, ci un partener de încredere, asigurând un... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 360 €

Ai acces direct la clientii tai si le oferi posibilitatea de a comanda de oriunde, in orice moment. Fiind optimizata pentru performanta si viteze de incarcare rapide, aplicatia mobila reprezinta o punte directa catre succesul afacerii tale.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 90 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Arhitectură?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Optimizeaza-ti activitatea cu XCargo: software de management, aplicatie mobila pentru soferi si un site de prezentare pentru o identitate online puternica. O singura platforma, trei instrumente esențiale, maximizand performanta afacerii tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 15 €

Exploreaza beneficiile aplicatiei noastre perfect integrate, destinata clientilor, soferilor si centrelor de dispecerat. Disponibila acum pe Android si iOS, iti aduce flexibilitatea si eficienta dorita. Oferim trei optiuni flexibile de abonament,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 224 €

Docusign eSignatures

  • Aplicație recomandată

Docusign iți permite să semnezi rapid documente electronice cu semnături digitale în câteva minute. Indiferent dacă ești la birou, acasă, în călătorie sau oriunde pe glob, platforma Docusign rămâne accesibilă, simplificându-ți... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

DocuWare

  • Aplicație recomandată

Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

monday.com

  • Aplicație recomandată

monday.com este o platforma flexibila all-in-one pentru gestionarea muncii, care ajuta echipele sa colaboreze, sa automatizeze procese, sa gestioneze proiecte, CRM, operatiuni, IT, resurse umane si multe altele, totul intr-un singur loc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial