Aplicații software Agricultură

Fermele și terenurile agricole sunt privite ca afaceri cu un potențial semnificativ în România, așadar necesită sisteme software care să ajute agricultorii în procesele de planificare, gestionare, anticipare și măsurare. Softlead oferă acces la o suită de aplicații software dedicate managementului performant al culturilor de orice tip și al crescătoriilor de animale, precum și al bazelor de date ce conțin informații clare asupra producțiilor, stocurilor, suprafețelor, utilajelor și consumului de resurse intern.
Servicii

La Oraroo construim soluții care sa adreseze:-lipsa vizibilității asupra alocării echipelor si profitabilității proiectelor,-procesele greoaie pentru facturare corecta si la timp-sau lipsa integrării aspectelor operaționale cu fluxurile HR

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Echipa de Ingineri Virtuali KFactory reinventează modul în care sunt administrate procesele operaționale din fabrică, cu ajutorul tehnologiei, permițând inginerilor reali să își aloce timpul pe activități cu valoare adăugată mare.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

ISOLEX este aplicația destinată avocaților și juriștilor, oferind un cadru pentru gestionarea activității de zi cu zi, atât în relația internă, cât și în relația cu clienții sau terțele persoane.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1 €

Software integrat ERP + CRM + BI pentru vânzări, achiziții, management logistic și operațiuni financiare. Preconfigurat pentru integrări rapide cu multiple platforme de comerț electronic, marketplace-uri, sisteme de plată și companii de... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Charisma este o soluție software integrată, cu componente ERP, CRM și business intelligence dedicată administrării operaționale a unei corporații sau a unui IMM, gestionării relației acestora cu angajații, clienții sau partenerii și care... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Agricultură?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Cu Microsoft Dynamics 365 Business Central, planifici, gestionezi si monitorizezi toate aspectele afacerii tale intr-o maniera personalizabila astfel incat sa nu treci niciodata cu vederea aspecte importante. Prioritizezi si urmaresti cu usurinta... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 60.000 €

Indiferent dacă doriţi să multiplicaţi, să trimiteţi informaţia mai departe, să cautaţi sau să arhivaţi documente cu ELO puteţi realiza toate acestea cu un efort minim. O serie d

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Sustenabilitatea afacerii dumneavoastra este foarte importanta pentru noi. De aceea am creat 365ERP.cloud, ERP-ul in cloud care functioneaza ca un program de gestiune a resurselor intreprinderii, flexibil si customizabil. Afla cum poti obtine... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 150 €

Este una dintre cele mai cunoscute soluții ERP pe plan local și, conform publicației CIO Applications Europe, este în top 10 soluții de tip ERP la nivel european.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30.000 €

Soluția Microsoft Dynamics 365 BC ERP oferă control simultan și integrat asupra tuturor activităților principale ale afacerii tale: vânzări și marketing, achiziții, management financiar, bugete, depozitare, producție, management proiecte,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial