Software CRM în cloud, tip SaaS, pe bază de abonament. Funcționalități: management vânzări, client account management, facturare-contractare, helpdesk, modul campanii marketing, mesaje în masă, automatizări procese, project management, full-service CRM.
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Mai mulți prospecți și mai multe vânzări.
Folosește MiniCRM pentru a lucra ușor cu un număr mare de prospecți. Câștigi timp și vânzări cu emailurile, ofertarea și reminderele automate. MiniCRM nu te mai lasă să uiți nimic despre clientul tău.
Rapoarte disponibile: rata de închidere a vânzării per agent și per echipă; motivele pierderii vânzărilor; eficiența canalelor de marketing etc.
Gestionarea întrebărilor și reclamațiilor.
Helpdesk pentru clienții tăi. Sistem cu tichete automate, astfel încât să se răspundă rapid la orice solicitare prin telefon sau e-mail.
Pentru fiecare sesizare înregistrată se generează automat un tichet în sistem, indiferent dacă este primit prin e-mail sau printr-un formular. Statusul, istoricul și următoarele sarcini pot fi urmărite pe tichetele ce se creează, separat de procesul de vânzare. În statusuri se poate vedea imediat dacă există situații nesoluționate.
Modul CRM de Project Management
Coordonează toate proiectele din companie. Vezi în orice moment ce proiecte și sarcini sunt în desfășurare sau finalizate. Setează termene, priorități și responsabili.
Economisește timp prin facturare automatizată.
În MiniCRM, facturarea și gestionarea facturilor este susținută de șabloane automate, iar intervenția umană e nesemnificativă.
Gestionează plata facturilor cu MiniCRM. Controlează-ți finanțele prin rapoarte detaliate.
Marketing eficient, rezultate măsurabile
Campanii de e-mail, rapoarte, gestionarea proiectelor și planificarea campaniilor - toate acțiunile de marketing într-un singur sistem pentru a avea cele mai mari conversii
Urmărește succesul campaniilor tale de marketing în MiniCRM! Rulează teste A / B pentru a afla cum să comunici cu prospecții, cu scopul de a avea cele mai mari conversii!
Stabilește o legătură între sistem și site-ul companiei tale, Facebook și conturile Google și află prin ce canale de comunicare vin cei mai valoroși prospecți: cei care vor deveni ulterior clienți! Urmărește ce campanii sunt eficiente, astfel încât să te poți concentra pe cele care aduc cele mai bune rezultate.
Account management.
Toate datele despre client sunt centralizate în MiniCRM. Înlocuiește post-it-urile, agendele și numeroasele tabele Excel cu un sistem unitar și clar.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația MiniCRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!