Despre MiniCRM

Software CRM în cloud, tip SaaS, pe bază de abonament. Funcționalități: management vânzări, client account management, facturare-contractare, helpdesk, modul campanii marketing, mesaje în masă, automatizări procese, project management, full-service CRM.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
  • Managementul clienților
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
Modalitate de accesare
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Sistem de operare
  • Windows
  • MacOS
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Webinar
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Versiune de trial

Solicită un demo pentru MiniCRM

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația MiniCRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!