Despre serviciu

ServiceNow ITSM

Solutia de gestionare a serviciilor IT (ITSM) ofera fluxuri de lucru scalabile pentru a gestiona si a furniza servicii IT utilizatorilor, totul printr-o singura platforma bazata pe cloud.

Solutia ITSM poate contribui la cresterea productivitatii agentilor, la rezolvarea rapida a problemelor si la imbunatatirea satisfactiei utilizatorilor. Platforma NOW ofera, de asemenea, utilizatorilor acces la ITSM prin intermediul interfetelor mobile sau al portalului web. Aceasta este construita pentru cloud și are propriul model de date partajat, inteligenta artificiala si automatizare a fluxurilor de lucru care sunt valorificate de multe aplicatii IT. Combinatia dintre platforma si aplicatiile ServiceNow va ajuta sa cresteti productivitatea prin identificarea si rezolvarea automata a problemelor, ceea ce reduce impactul negativ asupra afacerii al muncii neplanificate si non-strategice.

Instrumentele sale puternice de raportare și capacitațile AI permit îmbunatatirea constanta a proceselor de business. Mai mult, puternicul CMDB al ServiceNow  - permite o cartografiere precisa a arhitecturii IT. Modulele sale functioneaza la fel ca blocurile de constructie Lego. Configurate corect, acestea stimula performanta si a atinge un nivel de maturitate IT de 4/5.

Prețul mediu pe oră

Prețul mediu pe oră

60 - 120 €/h

Număr de specialiști

Număr de specialiști

21 specialiști

Număr de proiecte

Număr de proiecte

50 proiecte

Ani de experiență

Ani de experiență

10 ani

Despre Devhd

Devhd este prima companie 100% romaneasca de consultanta si servicii de transformare digitala pe platforma ServiceNow, pentru clienti enterprise. 

Incepand cu anul 2022, compania a devenit Partener Premier ServiceNow pentru toate cele trei module : Consultanta & Implementare, Sales si Build (aplicatii personalizate in functie de nevoile clientului). Astfel, clientii pot apela la Devhd atat pentru achizitionarea solutiilor ServiceNow cat si pentru implementarea lor, iar Devhd poate construi totodata si solutii personalizate. 

 Cu o experienta de peste 10 ani, consultantii si arhitectii nostri au ajutat clienti la nivel international sa eficientizeze procesele de business prin ServiceNow. Echipa Devhd preia proiecte complexe, end-to end, de la nivel de Technical Architecture & GovernanceAdvisory & ConsultingImplementation pana la Integrari & AutomatizariCustom App development si Training.

Oferim consultanță strategica, implementare ​ș​i suport/ mentenanta pentru ​aplicatii​, in urmatoarele arii: 

  • fluxuri IT (IT Service Management (ITSM), Strategic Portfolio Management (SPM), IT Operations Management (ITOM), IT Asset Management (ITAM) 
  • ​experiențe​/ fluxuri pentru ​angajați​ (HR Service Delivery, Service Portal) 

  • ​experiențe​/ fluxuri pentru ​clienți​ (Customer Service Management)  

  • dezvoltare de ​aplicații​ ​și​ automatizări/ integrări de software  

Avand 20 de profesioniști certificați ServiceNow,  inclusiv 2 arhitecti tehnici certificati, vasta experiența a echipei Devhd cu ServiceNow asigura succesul clientilor nostri si atingerea obiectivelor de rentabilitate a investitiei. Folosim metodologii testate si validate pentru a construi aplicatii de calitate care ating si depasesc obiectivele de valoare ale afacerii clientilor, construind solutii practice si de viitor, eficiente, scalabile si sustenabile din punct de vedere al costurilor pe termen lung.

*Mai multe informatii despre platforma ServiceNow si modul de lucru puteti gasi aici https://www.dev-hd.com/frequently-asked-questions/

Număr de angajați

Număr de angajați

11-20

Cifra de afaceri

Cifra de afaceri

1M-5M €

Sediu

Sediu

Sector 5, Bucuresti, Romania