ServiceNow ITSM
Solutia de gestionare a serviciilor IT (ITSM) ofera fluxuri de lucru scalabile pentru a gestiona si a furniza servicii IT utilizatorilor, totul printr-o singura platforma bazata pe cloud.
Solutia ITSM poate contribui la cresterea productivitatii agentilor, la rezolvarea rapida a problemelor si la imbunatatirea satisfactiei utilizatorilor. Platforma NOW ofera, de asemenea, utilizatorilor acces la ITSM prin intermediul interfetelor mobile sau al portalului web. Aceasta este construita pentru cloud și are propriul model de date partajat, inteligenta artificiala si automatizare a fluxurilor de lucru care sunt valorificate de multe aplicatii IT. Combinatia dintre platforma si aplicatiile ServiceNow va ajuta sa cresteti productivitatea prin identificarea si rezolvarea automata a problemelor, ceea ce reduce impactul negativ asupra afacerii al muncii neplanificate si non-strategice.
Instrumentele sale puternice de raportare și capacitațile AI permit îmbunatatirea constanta a proceselor de business. Mai mult, puternicul CMDB al ServiceNow - permite o cartografiere precisa a arhitecturii IT. Modulele sale functioneaza la fel ca blocurile de constructie Lego. Configurate corect, acestea stimula performanta si a atinge un nivel de maturitate IT de 4/5.
Prețul mediu pe oră
60 - 120 €/h
Număr de specialiști
21 specialiști
Număr de proiecte
50 proiecte
Ani de experiență
10 ani
Devhd este prima companie 100% romaneasca de consultanta si servicii de transformare digitala pe platforma ServiceNow, pentru clienti enterprise.
Incepand cu anul 2022, compania a devenit Partener Premier ServiceNow pentru toate cele trei module : Consultanta & Implementare, Sales si Build (aplicatii personalizate in functie de nevoile clientului). Astfel, clientii pot apela la Devhd atat pentru achizitionarea solutiilor ServiceNow cat si pentru implementarea lor, iar Devhd poate construi totodata si solutii personalizate.
Cu o experienta de peste 10 ani, consultantii si arhitectii nostri au ajutat clienti la nivel international sa eficientizeze procesele de business prin ServiceNow. Echipa Devhd preia proiecte complexe, end-to end, de la nivel de Technical Architecture & Governance, Advisory & Consulting, Implementation pana la Integrari & Automatizari, Custom App development si Training.
Oferim consultanță strategica, implementare și suport/ mentenanta pentru aplicatii, in urmatoarele arii:
experiențe/ fluxuri pentru angajați (HR Service Delivery, Service Portal)
experiențe/ fluxuri pentru clienți (Customer Service Management)
dezvoltare de aplicații și automatizări/ integrări de software
Avand 20 de profesioniști certificați ServiceNow, inclusiv 2 arhitecti tehnici certificati, vasta experiența a echipei Devhd cu ServiceNow asigura succesul clientilor nostri si atingerea obiectivelor de rentabilitate a investitiei. Folosim metodologii testate si validate pentru a construi aplicatii de calitate care ating si depasesc obiectivele de valoare ale afacerii clientilor, construind solutii practice si de viitor, eficiente, scalabile si sustenabile din punct de vedere al costurilor pe termen lung.
*Mai multe informatii despre platforma ServiceNow si modul de lucru puteti gasi aici https://www.dev-hd.com/frequently-asked-questions/
Website
Vizitează website-ulNumăr de angajați
11-20
Cifra de afaceri
1M-5M €
Sediu
Sector 5, Bucuresti, Romania
Anul începerii
2016
Durată
1 - 3 luni
Valoarea estimată a proiectului
< 10K €
Implementarea unui proces de Knowledge Management, bazat pe cele mai bune practici din cadrul ITIL, pentru o implementare globală standardizată la nivel de companie, folosind un Sistem Centralizat de Knowledge Management(KMS).
Anul începerii
2019
Durată
3 - 6 luni
Valoarea estimată a proiectului
< 10K €
Definirea si implementarea unui proces de change management pentru optimizarea și gestionarea eficientă a modificărilor IT in cadrul orgaizatiei. Scopul principal al proiectului este de a asigura că toate modificările în infrastructura IT sunt gestionate într-un mod controlat, minimizând riscurile și maximizând beneficiile modficarilor implementate.
Oferă-i un calificativ acestei companii, în funcție de interacțiunea avută cu serviciile oferite de aceasta.