Zitec - afaceri de 7,4 milioane de euro în primul semestru, în creștere cu 60% față de prima jumătate a anului 2020

17 Aug 2021

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,4 milioane de euro în prima jumătate a anului 2021, în creștere cu aprox. 60% față de aceeași perioadă a anului precedent. Compania își propune să încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri în valoare de 16 milioane de euro.

Zitec - afaceri de 7,4 milioane de euro în primul semestru, în creștere cu 60% față de prima jumătate a anului 2020

Pentru a doua parte a anului, compania mizează pe dezvoltarea parteneriatelor cu Google, Microsoft, Adobe și VTEX, dar și pe segmentul proiectelor de transformare digitală, atât pentru România, cât și pentru Europa și Statele Unite ale Americii cu servicii de dezvoltare software personalizate, e-commerce, blockchain și aplicații mobile, precum și pe serviciile de securitate și protecția datelor și marketing digital.

În prima jumătate a anului, Zitec a continuat într-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitală, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business și a proceselor IT. Cele mai mari creșteri au fost pe segmentele de servicii și soluții cloud oferite în parteneriat cu Google, produse software personalizate, aplicații mobile și digital marketing. În perioada menționată, compania a început colaborarea cu noi clienți importanți din industrii variate precum managementul mediului, retail sau ONG, printre care Brico Depot, Kärcher și Dăruiește Viață.

În primele șase luni, compania s-a concentrat și pe dezvoltarea produselor proprii: Regista, lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și managementul documentelor în administrația publică locală și Mirro.io, aplicația completă de management al performanței resurselor umane.

Zitec a continuat procesul intensiv de digitalizare al instituțiilor publice, prin intermediul soluției de tip SaaS Regista.ro. Astfel, în prezent, Regista este folosită în toate județele țării de peste 700 de clienți, înregistrând în total peste 15 milioane de documente, și fiind utilizată zilnic de peste 14.000 de funcționari publici. Tot în prima jumătate a anului, echipa Regista a lansat o nouă funcționalitate în cadrul aplicației, Contul contribuabilului, prin care cetățenii pot trimite rapid cererile online către primărie ori de câte ori au nevoie, după crearea unui cont dedicat. De asemenea, cetățenii își pot plăti online direct și rapid către primărie taxele locale și amenzile prin modulul Plăți online, recent lansat, dezvoltat în portalul public e-Guvernare al aplicației. De la lansarea acestei funcționalități, peste 9.000 de de cetățeni și-au creat conturi de acces și au folosit Regista pentru a interacționa cu administrațiile publice locale.

În ceea ce privește aplicația Mirro.io, aceasta a înregistrat o creștere de 80% a numărului total de utilizatori în primele șase luni ale anului comparativ cu anul trecut, și s-a bucurat de un interes crescut din partea companiilor medii și mari din întreaga lume. Datorită eficienței abordării managementului performanței, Mirro a atras în prima jumătate a anului clienți importanți din industrii diverse, precum Tazz by eMag sau Sensilab, companii care sunt lideri pe piețele în care activează și care folosesc aplicația pentru a-și dezvolta cultura organizațională.

Totodată, pentru validarea experienței și a cunoștințelor profunde, Zitec a primit o nouă recunoaștere din partea Microsoft, fiind prima companie din România și unul dintre cei doar 20 de parteneri la nivel mondial care au obținut specializarea avansată „Migrarea în Azure a Linux și a bazelor de date open source”. 

“Tendința crescătoare remarcată anul trecut privind digitalizarea companiilor s-a menținut, cele mai multe dintre acestea observând deja primele efecte benefice ale proiectelor de transformare digitală implementate cu precădere în perioada de început a pandemiei. În a doua jumătate a anului vom continua dezvoltarea noilor direcții, serviciile de securitate cibernetică precum, și segmentul de mobile și blockchain, și mizăm pe creșteri susținute ale segmentelor de cloud-computing și digital marketing. De aceea, suntem optimiști privind evoluția companiei în a doua jumătate a anului 2021, estimând o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO & Co-Fondator Zitec.

De la începutul anului, Zitec s-a concentrat pe creșterea echipei și atragerea de oameni talentați printr-un proces de recrutare desfășurat exclusiv online. În prezent, echipa companiei numără 230 de membri, în creștere cu 33% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În continuare, Zitec urmărește extinderea echipei cu specialiști pe următoarele posturi disponibile: PHP Software Engineer, Magento e-Commerce, Business Developer (Google Cloud), Devops Engineer, Scrum Master, iOS Developer, QA Engineer, Android Developer, UI Designer, Product Owner, Wordpress Developer, Digital Marketing Specialist, dar și traineeship PHP (part-time) sau traineeship QA (part-time). Mai multe detalii despre oportunitățile de carieră în cadrul Zitec pot fi consultate aici: careers.makeit.software

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puținele companii românesti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.

Cele 650+ de proiecte implementate în peste 20 de țări pentru clienți din domeniul turismului, sănătății, finanțelor, educației, lifestyle, distribuție sau comerț electronic atestă experiența Zitec în toate industriile, cu diferite modele de business, pe tehnologii și platforme variate. 

Servicii integrate: 

  • Audit și consultanță
  • Soluții software
  • Dezvoltare de aplicații mobile
  • Quality assurance
  • Soluții blockchain
  • DevOps
  • Securitate și protecția datelor
  • Digital marketing
  • UI/UX design
  • Soluții eCommerce 
  • Mentenanță Magento, WordPress, Symfony
  • Servicii Cloud
  • Consultanță în fonduri de inovare

Între clienții locali ai companiei se numără PayU, Sameday, Flanco, eMAG, Arctic, Paravion sau 7card.

Printre clienții internaționali putem număra ST.com, Pegasus Legal Funding, Roche, The Wine Society sau The Fundworks.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul