Top 5 aplicații software dedicate creșterii vânzărilor

13 decembrie 2021

Conform PAT Research, 23% dintre aplicațiile software dedicate creșterii vânzărilor și anume cele de tip SFA (Salesforce Automation) sunt privite ca instrumente de management cu caracteristici și funcționalități destinate ascensiunii rapide a companiilor. Acest procent este în creștere deoarece organizațiile înțeleg din ce în ce mai mult necesitatea și aportul adus de către soluțiile software de acest tip.

 

Top 5 aplicații software dedicate creșterii vânzărilor

Aplicațiile software SFA (Sales Force Automation) definesc o tipologie importantă de soluții din cadrul companiei, ce au drept rol automatizarea activităților de vânzări, precum procesarea cererilor de vânzări, monitorizarea interacțiunilor cu fiecare client, analiza rapoartelor, precum și a performanțelor sau a previziunilor din această direcție.

Iată care sunt principalele beneficii ale soluțiilor de tip SFA:

  • Costuri reduse – un astfel de sistem software poate provoca o creștere rapidă a vânzărilor, a ofertelor și a tranzacțiilor încheiate, transfigurate ca o reducere a costurilor și timpului investit
  • Creșterea responsabilității reprezentanților de vânzări – aceștia pot accesa și analiza mult mai eficient informațiile sau datele de afaceri, cu scopul de a îmbunătăți gradul de productivitate din cadrul organizației
  • Prognoza vânzărilor – accesarea și urmărirea într-un mod mult mai eficient și precis a ratelor de conversie, ce permit companiilor să beneficieze de previziuni mult mai precise și detaliate
  • Menținerea clienților – prin intermediul unei soluții de tip SFA se poate stimula rata de păstrare a clienților prin diferite procedee precum: contactarea timpurie cu privire la expirarea contractelor, îngrijorări cu privire la conturi, etc
  • Informații centralizate – utilizarea unor tehnologii precum inteligența artificială (AI) cu scopul de a ajuta echipele de vânzări să eficientizeze toate procesele prin centralizarea datelor, oferind oportunități, contribuind la solidificarea relațiilor dintre angajat și client, etc
  • Timp economisit – automatizarea proceselor și sarcinilor repetitive a condus la creșterea productivității tuturor echipelor de vânzări și implicit la resurse de timp economisite

Top 5 aplicații software dedicate creșterii vânzărilor:

DataKlas SFA reprezintă un instrument adresat în principal reprezentanților de vânzări, dar și distribuitorilor, agenților de service sau promoterilor. Ca și scop, această soluție software îmbunătățește eficiența activităților de vânzări, dispunând de funcționalități precum: managementul clienților, analiza vânzărilor, urmărirea și procesarea comenzilor, monitorizarea și controlul stocurilor, managementul contactelor, etc.

TeamSFA conturează o aplicație software special concepută pentru device-urile mobile, a cărei principală utilitate este aceea de a automatiza task-urile comerciale, precum: distribuirea în timp real a informațiilor generate de relația cu reprezentanții din teren, monitorizarea și controlul activităților de inventariere, managementul datelor logistice, financiare și de retail ale clienților, conceperea și managementul rapoartelor analitice și de introspecție a performanțelor agenților de vânzări, procesarea comenzilor, etc.  TeamSFA este adresată firmelor de distribuție sau firmelor producătoare care au propriile rețele de agenți de vânzare sau merchandising.

OptimallSFA este soluția software ce asigură automatizarea proceselor de vânzare şi distribuţie. Aceasta este concepută special pentru companiile cu reţea proprie de agenţi de vânzări care efectuează rute zilnice spre clienţi pentru a prelua comenzi. Agenţii de vânzări, echipaţi cu smartphone-uri sau tablete, transmit în timp real comenzile efectuate, direct în sistemul de gestiune al companiei. OptimallSFA se adresează companiilor de distribuție sau producție din diferite industrii.

ASKI SFA reprezintă aplicația software ce dispune de o interfață prietenoasă, disponibilă pe orice dispozitiv: computer, telefon mobil sau tabletă. Soluția are rolul de a îmbunătăți activitatea companiilor prin sincronizarea în timp real a datelor gestionate de totalitatea departamentelor organizaționale implicate în procesele de vânzări, setând obiective, creând stimulente sau  generând analize SWOT. Totodată, ASKI este responsabilă și pentru monitorizarea și evaluarea permanentă a activităților angajaților, în special a celor de pe teren.

Smart.SFA definește un instrument software ce vizează automatizarea forței de vânzări, conturând eficientizarea proceselor și ciclurilor de vânzări. Această aplicație oferă o privire de ansamblu asupra întregii activități prin acces rapid la informații (achiziții, istoric, informații despre produse, vânzări, facturi, etc), distribuirea sarcinilor, controlul acțiunilor de pe teren, flux îmbunătățit, etc, toate acestea cu scopul de contura un parcurs prolific pentru companie.

Ca și funcționalități, aplicațiile software SFA prezintă:

  • Conceperea rapoartelor analitice și de introspecție a performanțelor
  • Monitorizarea și gestionarea comenzilor
  • Managementul clienților și contactelor
  • Sincronizarea și distribuirea datelor
  • Managementul datelor logistice
  • Prognoza și analiza vânzărilor
  • Managementul programului
  • Monitorizarea stocurilor

Soluțiile software de acest tip au drept scop atragerea persoanelor, îi transformă în vizitatori ai platformelor, realizează conversia spre lead-uri, aceștia devenind clienți și mai departe promoteri ai brand-ului. Având acest parcurs în vedere, iată cei 6 pași ce fac parte din selecția celei mai bune soluții de tip SFA:

  1. Înțelegerea, colectarea, evaluarea și prioritizarea nevoilor companiei
  2. Realizarea unei liste cu cele mai bune variante, bazat în special pe funcționalități
  3. Evaluarea capabilităților produselor
  4. Evaluarea procesului de integrare, dezvoltare și a cerințelor principale
  5. Efectuarea analizei cost-beneficii
  6. Alegerea aplicației software potrivite, pliate specific pe nevoile organizației

Cum variază și care sunt costurile de implementare ale unei astfel de soluții?

Costurile pentru o aplicație de tip SFA diferă în funcție de cerințele fiecărei companii. În principal, multe platforme de vânzări oferă prețuri per utilizator pornind de la suma de 50 Euro, unde acestea variază în funcție de funcționalitățile și instrumentele incluse în abonament. Deci, prețul poate varia în funcție de următorii factori:

  • Integrarea cu alte soluții software deja utilizate de către companie, mai exact dacă pot funcționa împreună, utilizarea API, etc
  • Implementarea unei aplicații de mobil optimizate corespunzător
  • Actualizări frecvente și întreținere a aplicației
  • Instruire și sprijin pe parcursul implementării

Așadar, alegerea soluției potrivite poate reprezenta un proces complicat, de aceea, Softlead pune la dispoziție o gamă largă de aplicații și le oferă clienților săi detalii cu privire la implementări personalizate și suport pe parcursul alegerii celui mai bun software pliat pe cerințele și nevoile companiei, atât din punct de vedere tehnic, cât și financiar.

Ai nevoie de o aplicație software de tip SFA potrivită companiei tale? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.

Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

OptiOffer, aplicatie cloud pentru crearea de oferte moderne si profesionale in doar cateva minute. Folosita de firme mici și mijlocii care nu mai vor sa iroseasca ore in sir pentru crearea unei oferte in Word, Excel sau alte programe greu...

Descoperă aplicația arrow_forward

Automatizarea forței de vânzări [Optimall SFA] este o aplicație SFA care automatizează vânzarea și distribuția în regim pre-sales și van-sales. Această aplicație SFA se adresează companiilor de distribuție sau producătoare, cu rețea...

Descoperă aplicația arrow_forward

ASKI SFA este o solutie de sales force automation adecvata nevoilor companiei dumneavoastra pentru a coordona activitatea agentilor de vanzari si a monitoriza indeplinirea planului de vanzari.

Descoperă aplicația arrow_forward

Soluția este dedicată colectării și raportării datelor din teren, prin integrarea cu rapoarte Power BI și este crucială pentru a menține conectate echipele din front și back office.

Descoperă aplicația arrow_forward

TeamSFA, sau, pe larg, Sales Force Automation este un soft destinat facilitarii activitatatii fortelor de vanzare.

Descoperă aplicația arrow_forward

MeMo SFA este o soluţie SFA care se adresează cu predilecţie agenţilor de vânzări. Cu ajutorul soluţiei MeMo SFA agenţii de vânzări devin mai informaţi şi mai eficienţi în procesul de vânzare.

Descoperă aplicația arrow_forward

Articole IT&C similare
Softlead

Magister împlinește 20 de ani de inovație tehnologică în retail

În luna februarie 2022, compania Magister, dezvoltatorul platformei software pentru retail SmartCash RMS, aniversează 20 de ani de la înființare. La două decenii de la primul magazin operat cu programul SmartCash, Magister este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții integrate pentru retail din România. Dincolo de miile de magazine implementate, cel...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gala Regista 2022 a premiat cele mai digitalizate instituții și primării partenere din România

Regista Digital SA, compania dedicată digitalizării administrației publice din România, a premiat în cadrul Galei Regista 2022, eveniment desfășurat pe 20 ianuarie, primăriile și instituțiile publice care s-au remarcat anul trecut în procesul de digitalizare. Obiectivul Galei a fost să ofere echipelor administrațiilor publice care folosesc Regista un cadru de celebrare...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum a reușit o companie de grădinărit să se extindă cu ajutorul ERP-ului Sage X3 oferit de Deveho Consulting?

Companie de familie, SBM a înregistrat în 2016 creșteri semnificative, odată cu preluarea diviziei de grădinărit de la Bayer. Cu sediul la Lyon, compania a trecut printr-un flux de transformare record, care a asigurat susținerea noului statut.

Citește articolul arrow_forward