Despre TeamSFA

TeamSFA este aplicatia tehonologica special conceputa pentru device-urile mobile a carei principala utilitate este aceea de a automatiza task-urile comerciale, precum: procesarea comenzilor, distribuirea in timp real a informatiilor dinspre si inspre reprezentantii din teren, monitorizarea si controlul activitatilor de inventariere, managementul datelor logistice, financiare si de retail ale clientilor, dezvoltarea de rapoarte analitice si de introspectie a performantelor agentilor de vanzari, etc. 

Utilitatea acestei aplicatii este data de mai buna coordonare a fortelor de vanzare, de raportarea mai exacta si in timp real a situatiei din teren, de controlul mai eficient a relatiei cu clientii existenti, precum si de analiza mai eficienta a agentilor in functie de performante.

TeamSFA se adreseaza firmelor de distributie sau firmelor producatoare care au propriile retele de agenti de vanzare sau merchandising. Solutia TeamSFA foloseste echipamente mobile pentru automatizarea unor activitati si procese in care sunt implicati agenti care fac munca de teren: 

  • Vanzarea – este unul dintre obiectivele principale si, in acelasi timp, o componenta de baza a activitatii agentilor. Se trece de la bifarea task-urilor la atingerea target-urilor, transformand, asffel, procesul de vanzare intr-unul mult mai dinamic, mai interactiv si menit sa implice intr-o masura mult mai mare forta de vanzare
  • Analiza competitiva – prin adunarea informatiilor despre structura pietei, despre comportamentul cumparatorilor, despre concurenta si prin transformare acestor informatii in rapoarte de cercetare de piata
  • Gestionarea relatiei cu clientii – agentii din teren vor fi in permanenta la curent cu informatiile referitoare la statusurile clientilor actuali, usurand astfel comunicarea si gestionand mult mai usor relatiile comerciale
  • Eficientizarea eforturilor – ofera agentilor posibilitatea de a-zi organiza traseul zilnic, de a prelua rapid comenzile de la clienti, de a incasa facturile, de a prezenta cele mai noi oferte si de a comunica in maniera cea mai eficienta cu managerii si serverele din sediul central
  • Raportarea si Analiza – Pentru optimizarea proceselor si a canalului de vanzare, orice companie are nevoie de o raportare exacta a capacitatii de vanzare a fiecarui individ. Aplicatia ofera, in timp real, informatii referitoare la performantele echipei de vanzari, la nivelul de facturare, a comenzilor neonorate, a stocurilor disponibile, permitand, astfel, o analiza corecta a eforturilor si a rezultatelor

 

Beneficiile oferite de utilizarea TeamSFA:

  • Cresterea vanzarilor gratie folosirii mai eficiente a timpului de lucru de catre forta de vanzari si a productivitatii acesteia prin automatizarea completa a activitatilor desfasurate de agenti
  • Folosirea unui sistem unitar de inregistrare a comenzilor de la client – disponibilitatea informatiilor in intreaga retea de vanzari
  • Organizarea eficienta a fortei de vanzare, optimizarea rutelor, a stocurilor si planificarea mai exacta a activitatilor
  • Gestionarea clientilor si a nivelului de facturare, controland posibilitatea de a inregistra noi comenzi pentru clientii cu restante si intarzieri la plata
  • Imbunatatirea planificarii si controlului activitatii de vanzari atat la nivelul departamentului cat si la nivelul fiecarui reprezentant de vanzari în parte
  • Controlul eficient al agentilor din teren si posibilitatea setarii unor target-uri generale, tinand cont de conditiile de lucru, de rezultatele obtinute de fiecare membru al fortei de vanzare, targeturi pe baza carora se poate definitiva un sistem de recompenzare valorica
  • Oferirea de suport in timp real pentru agentii din teren – suport menit sa sporeasca eficienta fortei de vanzare
  • Control imbunatatit al colectarii banilor din piata
  • Eficientizarea bugetelor si controlul cheltuielilor prin tracking-ul agentilor, a timpilor pierduti, a consumurilor suplimentare si a respectarii itinerariului prestabilit
  • Eficientizarea timpilor de preluare a comenzilor, de verificare a statusurilor si de generare a facturilor de catre agenti
  • Dezvoltarea de Cercetari de piata prin adunarea informatiilor referitoare la produselor proprii si ale competitorilor, la comportamentul competitorilor si la strategiile acestora
  • Optimizarea canalelor de vanzare, controlul costurilor si al rezultatelor, precum si analiza si raportarea precisa a calitatii eforturilor depuse de catre agentii de vanzare