Studiu de caz – Digitalizarea unei grădini zoologice cu ajutorul aplicației software SAP

06 iulie 2020

În Australia, Taronga Conservation Society a decis creșterea eficienței grădinii zoologice prin implementarea unei aplicații software construită pe platforma SAP Cloud și personalizată activității. Obiectivul principal al aplicației a fost acela de a digitaliza procesele învechite.

Studiu de caz – Digitalizarea unei grădini zoologice cu ajutorul aplicației software SAP

Adesea, aplicațiile software sunt regăsite în special în domeniile dedicate producției, serviciilor, dar ceea ce nu știu cei mai mulți dintre consumatorii finali este că digitalizarea poate ajuta orice industrie, indiferent cât de specifice ar părea cerințele ei.

Un exemplu în acest sens este dat de beneficiile pe care le-a resimțit grădina zoologică din Australia care a concentrat eforturile de digitalizare în jurul aplicației mobile pe tehnologii SAP. Taronga deține 2 spații destinate îngrijirii animalelor, în zone diferite ale Australiei, dar beneficiind de fluxuri administrative și de management comune.

Acest fapt a impus implementarea unei aplicații software care să crească în mod sesizabil eficiența și care să le permită utilizatorilor să-și îndeplinească obiectivele și activitatea recurentă prin trimiterea solicitărilor, dar și prin gestionarea informațiilor necesare, a rapoartelor zilnice.

Unul dintre efectele vizibile rapid, imediat după implementarea aplicației a fost dat de faptul că angajații din prima linie a grădinii zoologice (medici veterinari, îngrijitori, responsabili cu cercetarea) au reușit să se concentreze mai mult asupra activității specifice, renunțând la atribuții dedicate achizițiilor offline, nedigitalizate și total ineficiente.

Cât a durat dezvoltarea aplicației software?

Aplicația a fost dezvoltată în aproximativ 2 luni, beneficiind de un calendar de execuție agil, orientat spre livrarea rapidă a soluției software.

Aspecte tehnice

Framework-ul folosit a fost SAP UI5, care este definit ca rigid din perspectiva interfețelor, dar care conduce spre o arhitectură a informației extrem de bine definită, ce pune în valoare formulare și parametri utili. Astfel, fiind vorba despre o aplicație folosită intern, aspectul a fost considerat un obiectiv secundar, principală fiind funcționarea soluției software.

Lista de funcționalități a inclus integrarea cu o mulțime de feed-uri de date, cum ar fi cele dedicate stării meteorologice, rutina și ciclicitatea activităților din grădina zoologică, intregări cu serverele de e-mail pentru gestionarea într-un singur loc a căsuțelor de corespondență, posibilitatea de a genera tichete  și alerte în cazul unor situații ce necesitau rezolvare imediată (incidente medicale, animale care scăpau în afara spațiului îngrădit etc.).

Întrucât angajații grădinii zoologice petrec cea mai mare parte a timpului pe teren, înlocuirea unui sistem de raportare disponibil pe laptop/PC cu cel accesibil pe device-uri mobile a însemnat creșterea productivității și a eficienței, iar raportarea problemelor s-a făcut rapid, cu o creștere a timpului de răspuns și de intervenție.

Aplicația nu a avut rolul de a reduce costurile, ci de a activa alte beneficii tangibile, cum ar fi impactul asupra mediului, prin reducerea hârtiei fizice imprimate, cât și prin scăderea volumului de timp alocat unor activități repetitive, ce puteau fi gestionate diferit.

Ai nevoie de o aplicație software personalizată? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward