Oracle achiziționează o companie de servicii IT pentru asistență medicală

26 decembrie 2021

Oracle, unul dintre cei mai importanți jucători din industrie, vizează includerea în portofoliu a companiilor din industria medicală, fapt susținut și de achiziția companiei de servicii IT pentru asistență medicală – Cerner pentru 28,3 miliarde de dolari. Aceasta marchează cea mai mare achiziție a companiei, peste furnizorul de servicii Cloud - NetSuite pentru 9,3 miliarde de dolari în 2016.

Oracle achiziționează o companie de servicii IT pentru asistență medicală

 

Contextul pandemic generat de virusul COVID-19 a accentuat nevoia de soluții software solide în domeniul medicinei și a ariilor conexe. Volumul ridicat de pacienți a potențat necesitatea unor instrumente ușor de utilizat, eficiente, care să permită personalului medical autorizat să-și îndrepte întreaga atenție asupra pacienților.

Conform ComputerWeekly, incorporarea Cerner în cadrul Oracle oferă capacitatea de a transforma furnizarea de asistență medicală, fapt ce oferă profesioniștilor din domeniul medical informații mult mai bune și mult mai rapide, solidificând procesul de luare a deciziilor, având drept scop conturarea unor rezultate mai bune pentru pacient.

„Odată cu această achiziție, misiunea corporativă a Oracle se extinde pentru a-și asuma responsabilitatea de a oferi profesioniștilor din domeniul medical, ce sunt suprasolicitați, o nouă generație de instrumente digitale mai ușor de utilizat. Această nouă generație de sisteme de informații medicale promite să reducă volumul de muncă administrativ care împovărează cadrele medicale, să îmbunătățească confidențialitatea și rezultatele pacientului și să scadă costurile generale de asistență medicală.” a afirmat Larry Ellison, CFO al Oracle.

Din punctul de vedere al companiei Cerner, aceasta țintește spre trecerea la următorul nivel prin contopirea cu soluțiile oferite de către Oracle, având despre scop furnizarea serviciilor, eficientizarea și automatizarea proceselor medicale pentru a dispune de capacitatea de a oferi în timp real, cât mai rapid, soluțiile necesare.

La nivel unitar, achiziția țintește spre accelerarea proceselor de dezvoltare software și anume digitalizarea funcțiilor precum management-ul dosarelor electronice, îmbunătățirea experienței utilizatorilor și angajaților, o monitorizare mult mai calitativă a pacienților, etc.

Oracle a declarat și faptul că această achiziție prezintă și o dorință pronunțată de extindere pentru a putea oferi soluții necesare și în zonele geografice aflate în dezavantaj.

Prin utilizarea sistemele autonome Oracle, a instrumentelor de dezvoltare low-code și a interfeței de utilizator Voice Digital Assistant, organizația tinde spre îmbunătățirea experienței utilizatorului, simplificând învățarea și utilizarea. Acest lucru va permite profesioniștilor din domeniu medical să petreacă mai puțin timp tastând și mai mult timp îngrijind pacienții.

Oracle Corporation este o multinațională americană din industria IT, cu sediul în California, ce este specializată în conceperea și comercializarea de componente hardware și de soluții software pentru alte companii și organizații. Din punct de vedere al veniturilor, Oracle se situează pe locul 3 în topul companiilor de software la nivel global, după Microsoft și IBM. Compania este prezentă și în România, din anul 1995.

Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward