Managementul relațiilor cu clienții (CRM) - o strategie pe care companiile o folosesc pentru a gestiona interacțiunile cu clienții existenți și potențiali

17 Dec 2019

CRM ajută organizațiile să eficientizeze procesele, să creeze și să dezvolte relațiile cu clienții, să crească vânzările, să îmbunătățească serviciul pentru clienți, să crească rentabilitatea; practic se referă la ansamblul activităților - direcționate prin politici, organizate și structurate în procese și proceduri de susținere - care sunt desfășurate de o companie pentru a proiecta, planifica, livra, opera și controla serviciile/produsele oferite clienților.

Managementul relațiilor cu clienții (CRM) - o strategie pe care companiile o folosesc pentru a gestiona interacțiunile cu clienții existenți și potențiali

Beneficiile implementării sistemelor CRM

Gestionarea eficientă a datelor despre clienți și parteneri

Sistemele CRM analizează și prelucrează datele partenerilor de pe mai multe canale în mod centralizat, permițând oferirea de valoare reală pentru obiectivele unei companii. Acest lucru poate fi realizat prin integrarea CRM-ului în organizație și gestionarea informațiilor care să le permită să răspundă rapid și precis la cerințele clienților.

Strategie de vânzare optimizată

Introducerea și analizarea datelor permit companiilor să creeze profiluri precise ale clienților. Prin prezicerea comportamentului clienților, companiile pot întreprinde acțiunile necesare pentru a evita utilizarea resurselor într-un mod greșit și menținerea unei relații eficiente cu fiecare partener. Drept urmare, aceștia pot promova o percepție pozitivă asupra mărcii unei companii și pot încuraja o creștere a numărului de oportunități.

Dezvoltarea eficientă a afacerii

Implementarea CRM oferă funcții inteligente de analiză a datelor pentru a accelera dezvoltarea procesului de vânzare, gestionarea canalelor de vânzare și a reduce timpul de introducere pe piață.

Satisfacția clienților sporită

Serviciul personalizat și de calitate este un element decisiv și esențial atunci când vine vorba de satisfacția clienților. Companiile pot formula strategii de marketing eficiente pentru a-și loializa clienții și a-și îmbunătăți reputația mărcii pe piață.

Într-o piață tot mai competitivă este nevoie de o dezvoltare optimă a proceselor companiei, a modului de interacțiune cu factorii implicați în piață, fiind nevoie de fructificarea fiecărui proiect/ oportunitate care se dezvoltă. 

Implementarea soluțiilor de gestionarea relațiilor cu partenerii, CRM, oferă posibilitatea accelerată de a dezvolta încredere, notorietate și imaginea unei companii. Toate acestea se realizează dacă fiecare investiție sau concentrare de resurse se face în direcția clientului, dezvoltând oportunități și relații pe termen mediu și lung.

BITSoftware oferă partenerilor săi soluții profesionale pentru realizarea procesului de digitalizare și dezvoltarea de produse software personalizate. 

Cu peste 25 ani de experienţă, BITSoftware dezvoltă şi implementează soluţii ERP, CRM, WMS şi Business Intelligence (BI) care ajută companiile din diverse industrii să-şi îmbunătăţească productivitatea, prin automatizarea proceselor din companie, şi să realizeze obiectivele de creştere pe termen lung.

Cu peste 29 de ani de experiență, BITSoftware dezvoltă și implementează soluții ERP, CRM și BI de ultimă generație pentru diferite industrii, companii mijlocii și mari din sectorul privat. Ca parte a Grupului Entersoft, suntem acum unul dintre cei mai importanți furnizori de software de business din România, cu cel mai complet portofoliu de produse, acoperind nevoi la nivel de companie și departamentale cu soluții ERP, CRM, Retail, WMS, eInvoicing, Mobile Field Sales și Service, precum și BI și alte soluții pentru aproape toate verticalele. Cu peste 600 de ingineri calificați care pot oferi soluții de top, oportunitățile de viitor sunt fascinante și pot sprijini viziunea clienților noștri pentru transformarea digitală.

La BITSoftware, suntem pasionați de modul în care produsele noastre îmbunătățesc eficiența și procesele organizațiilor și permit oricui să lucreze într-un mediu digital în mod productiv pentru a îndeplini obiectivele companiei.

Cu produsele și serviciile noastre, construim o relație pe termen lung cu clienții noștri, care își pun afacerile în mâinile noastre.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Veeam: Managerii IT se simt din ce în ce mai vulnerabili în fața atacurilor cibernetice și a altor dezastre

Raportul Veeam privind tendințele în protecția datelor în 2023 arată că bugetele pentru backup-ul datelor vor continua să crească pentru a se alinia cu nevoia tot mai mare de coerență și fiabilitate pentru protecția datelor...

Citește articolul
Softlead

Previziuni în securitate cibernetică pentru 2023

Comunitatea de securitate cibernetică lucrează intens la tehnologii și soluții care vor proteja oamenii și companiile în 2023 și în anii următori. În pregătirea funcționalităților capabile să depisteze amenințările...

Citește articolul
Softlead

Softlead lansează un eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România

Descarcă gratuit cel mai nou material de tip eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România.

Citește articolul