Managementul relațiilor cu clienții (CRM) - o strategie pe care companiile o folosesc pentru a gestiona interacțiunile cu clienții existenți și potențiali

17 decembrie 2019

CRM ajută organizațiile să eficientizeze procesele, să creeze și să dezvolte relațiile cu clienții, să crească vânzările, să îmbunătățească serviciul pentru clienți, să crească rentabilitatea; practic se referă la ansamblul activităților - direcționate prin politici, organizate și structurate în procese și proceduri de susținere - care sunt desfășurate de o companie pentru a proiecta, planifica, livra, opera și controla serviciile/produsele oferite clienților.

Managementul relațiilor cu clienții (CRM) - o strategie pe care companiile o folosesc pentru a gestiona interacțiunile cu clienții existenți și potențiali

Beneficiile implementării sistemelor CRM

Gestionarea eficientă a datelor despre clienți și parteneri

Sistemele CRM analizează și prelucrează datele partenerilor de pe mai multe canale în mod centralizat, permițând oferirea de valoare reală pentru obiectivele unei companii. Acest lucru poate fi realizat prin integrarea CRM-ului în organizație și gestionarea informațiilor care să le permită să răspundă rapid și precis la cerințele clienților.

Strategie de vânzare optimizată

Introducerea și analizarea datelor permit companiilor să creeze profiluri precise ale clienților. Prin prezicerea comportamentului clienților, companiile pot întreprinde acțiunile necesare pentru a evita utilizarea resurselor într-un mod greșit și menținerea unei relații eficiente cu fiecare partener. Drept urmare, aceștia pot promova o percepție pozitivă asupra mărcii unei companii și pot încuraja o creștere a numărului de oportunități.

Dezvoltarea eficientă a afacerii

Implementarea CRM oferă funcții inteligente de analiză a datelor pentru a accelera dezvoltarea procesului de vânzare, gestionarea canalelor de vânzare și a reduce timpul de introducere pe piață.

Satisfacția clienților sporită

Serviciul personalizat și de calitate este un element decisiv și esențial atunci când vine vorba de satisfacția clienților. Companiile pot formula strategii de marketing eficiente pentru a-și loializa clienții și a-și îmbunătăți reputația mărcii pe piață.

Într-o piață tot mai competitivă este nevoie de o dezvoltare optimă a proceselor companiei, a modului de interacțiune cu factorii implicați în piață, fiind nevoie de fructificarea fiecărui proiect/ oportunitate care se dezvoltă. 

Implementarea soluțiilor de gestionarea relațiilor cu partenerii, CRM, oferă posibilitatea accelerată de a dezvolta încredere, notorietate și imaginea unei companii. Toate acestea se realizează dacă fiecare investiție sau concentrare de resurse se face în direcția clientului, dezvoltând oportunități și relații pe termen mediu și lung.

BITSoftware oferă partenerilor săi soluții profesionale pentru realizarea procesului de digitalizare și dezvoltarea de produse software personalizate. 

Cu peste 25 ani de experienţă, BITSoftware dezvoltă şi implementează soluţii ERP, CRM, WMS şi Business Intelligence (BI) care ajută companiile din diverse industrii să-şi îmbunătăţească productivitatea, prin automatizarea proceselor din companie, şi să realizeze obiectivele de creştere pe termen lung.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Cu peste 28 de ani de activitate, BITSoftware are in portofoliu peste 300 de clienti si implementari de succes in peste 70 de tari. BITSoftware dezvolta si implementeaza solutii ERP, CRM, WMS si BI care ajuta companiile din diverse industrii, cu precadere din distributie, logistica, productie, agricultura, telecom, servicii profesionale si...

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward